Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Napie schreef:DeclanandMe schreef:Ik ga eerst eens horen hoe het zit om een andere set wielen te bestellen. Het blijft toch een raar systeem, dat bijbetalen. De eerste wielen heb ik toch ook al betaald?
Moest het gek duur zijn, dan kan ik nog altijd een overwegen om mijn hca te verkopen en een andere te bestellen...al zal ik dat liever niet doen, kwestie van het gedoe met de verkoop en het feit dat je dan even zonder zit
Als ik een nieuwe auto koop en ik besluit na twee dagen dat ik daar andere velgen onder wil dan kan ik de oude velgen ook niet inruilen. Dan betaal je ook de volle mep. Je wielen zijn nu eenmaal costum made en op kleur gespoten voor jou. Dan moet hij maar net iemand weer treffen die precies die kleur wil.
pinkie87 schreef:juval schreef:omdat een eigen topic kennelijk niet mag probeer ik hier maar wat tips te krijgen. [AR] inspannen voor een hca 2wieler
Ik twijfel een beetje of mijn pony niet te groot is voor dit wagentje? Ik kan natuurlijk wel een hoger bokkussen zien te regelen, maar dat gaat dan misschien weer ten koste van het evenwicht...
Ik heb toevallig nog bokkussen liggen die ik niet gebruik
wil je die kwijt? heb je misschien een foto? en richtprijs?
Ik zou trouwens dat ehm hoe heet dat stukje.. dat van je kar naar je lamoen loopt wat uitschuiven dan komen je lamoenen iets geregeld en je bankje denk ik iets rechter als je dan je bankje daarna wat naar achteren schuift heb je denk ik dat hij wat meer in je lichtogen zweeft. Daarnaast zou ik je lamoenen iets breder draaien ze prikken nu heel snel in zijn schouders
bedoel je die schuine staven? is dat verstelbaar? ga ik even uitvogelen.
Zie ook dat je het staaldraad door de lussen van je broekriem heb zitten zou ik persoonlijk niet doen. En je kunt je broekriem aan je lamoenen vast zetten dan denk ik dat je broek beter zit
Ik ben van plan het staaldraad in te korten en er gewoon leren strengen aan te maken. Hoe bedoel je broek aan de lamoenen vastzetten?
Zamora schreef:En daarbij als hij ze weer verkoopt moet hij er ook weer garantie opgeven. Dat legt hij mij ook uit toen ik vroeg voor inruil van mijn sulky op een ander type.
Citaat:kan houden en weer kan verkopen. En dat HCA de stoeltjes / wielen dan terug wil en dan nog een flink bedrag moet bijbetalen.
LadyMadonna schreef:Napie schreef:Langere bouten gebruiken
Is het zo simpel? Want als ik m los haal er eruit haal vallen de schroefjes in een soort sleuven. Geen gaatjes oid