Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
volgens mij kan je die wel gebruiken
. Zou vervelend zijn als wij de enige waren met klachten en de rest niets had, dan word je al snel als zeur gezien. Maar iedereen heeft hier wel wat en kan daardoor de anderen ook beter begrijpen (denk ik)
ik heb bijv ook een keer gehad dat onze zoon in de kinderwagen lag en toen was er een kat van stal in de kinderwagen gesprongen. Ook zoiets
of dat ik hem gezellig tegenover de paardjes had gezet in het wandelwagentje. Was het wandelwagentje wat gaan schuiven, geen idee hoe, stond op de rem, stond hij net op bijtafstand van een pony en die
pony (niet die van mij) beet zoonlief zo in zijn hoofd. Echt hele flinke buil op zijn hoofd toen.
Vanochtend 't spul gelongeerd, dwz Ollie en Piet vloog ook in het rond
bak was nog flink hard. Heb ze daarna maar gewoon op stal weer gezet, vond het maar
en ga geen risico lopen met die mok.
)
blonde actie.....

niets met hem aan de hand Ipsilonka schreef:En morgen gaat er een nieuw tijdperk in voor mij. Het Fera tijdperk is dan ten einde... Ik ga haar morgen omruilen voor een kleine merrie met dressuurafstamming (haha niks voor jou Gem)
Wat er daar mee gaat gebeuren weet ik nog niet, maar ze lijkt erg lief en daar heb ik wel behoefte aan hihi.
. (Nee hoor, ik niet! Ik doe maar net alsof, eigenlijk ben ik een vliegtuig
!)
.
. Die maand ook naar Rondje Instructie om te filmen.
!
niets bijzonders.

De "les" van gisteren is verplaatst naar volgende week, dus dan hoop ik wat meer te weten.
Maar heel voorzichtig doen, anders schiet het er zo in.
zeker die dekbedden in de hoezen zien te krijgen op een mooie manier.
Ipsilonka schreef:De afstamming is unique vd overwater x inspekteur x democraat. De vader is westfaals goedgekeurd geloof ik. Ze wordt dit jaar 9 en heeft niet veel in haar leven gewerkt volgens mij. Later meer !
ze stamt af van mijn eerste verzorgpaard
Democraat is een kind van Pion. Pion is bij ons op stal geboren uit mijn verzorgpaard Irma La Douce. Irma was een topfokmerrie (moeder van o.a. kwpn dekhengsten Luitenant Generaal en Pion)