Ipsilonka schreef:En morgen gaat er een nieuw tijdperk in voor mij. Het Fera tijdperk is dan ten einde... Ik ga haar morgen omruilen voor een kleine merrie met dressuurafstamming (haha niks voor jou Gem)
Wat er daar mee gaat gebeuren weet ik nog niet, maar ze lijkt erg lief en daar heb ik wel behoefte aan hihi.
Wie? Fera of de kleine merrie met dressuurafstamming?
Keet uitgegleden met zoontje in de draagdoek! Schrikken zeg, is mij gelukkig nooit overkomen. Wel weer andere dingen met kind in draagzak, maar geen letsel oid.
VHU houdt opruiming en heeft de B&B bijna de hele week vol. Heerlijk dat je geslaagd bent in je opzet! Piet speelt voor Domme Piet
LS haar hondje overleden, sterkte!
Lanous is weer druk in training.
Kwita merkt dat we hier allemaal gewone mensen zijn
. (Nee hoor, ik niet! Ik doe maar net alsof, eigenlijk ben ik een vliegtuig
!)
Biancacoo is een beetje van alles wat.... ook best gewoon normaal dus
HT rijdt gewoon door met lekke band. Dus dat is de truc, gewoon ontkennen dat hij lek is
.
Ik ben ook grote kastopruiming aan het houden. Wil hem leeg maken zodat mijn tuig en Moos-dekens erin kunnen liggen wachten tot er een Moos 2 komt. Verder vooral bezig met de wereldstage van mijn zoon. Sponsors zoeken, we organiseren een kienavond (bingo voor de westerlingen) en onze oude basisschool heeft besloten dat de volledige opbrengst van de jaarlijkse sponsorloop ten goede komt aan de oud-BS-leerlingen (6 jongens en meiden!) die naar Peru gaan! De school is supertrots!
Het eerste paarden-evenement zal pas weer in maart een impulsmarathon zijn, die we met de QH van stalgenootje gaan doen. Please almighty God bless me...
. Die maand ook naar Rondje Instructie om te filmen.
Moos doet het goed bij de nieuwe eigenaresse, we app'en volop en ze heeft er schik in dat het zo'n relaxed paard is
!
Laatst bijgewerkt door Gem op 18-02-16 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt