Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Goedemorgen! 
Was de Telegraaf aan het lezen en plop…
(Brunellie staat nog niet heel lang voor de wagen, dus we waren best tevreden. Iedere keer net onder een winstpunt) Hebben nu een nieuwe meetstok en mestvork. Altijd handig.

, ik vind het zo leuk dat Biancao weer gemend heeft
, hahaha, wat een leuke foto's
.
en daarna pony van dochter, die ging echt geweldig lekker voor de wagen
.
dat moet ik echt onthouden en de rest gewoon vergeten.
dus hoop dat dat behoorlijk zijn vruchten afwerpt.
banden gecontroleerd enz enz...
dus hoop dat ik er iemand net zo gelukkig mee kan maken als dat wat ik was toen ik hem kocht
! 

heerlijk de paarden/pony zonder deken....in de tuin lopen wroeten enm 2 opgeblazen kikkers uit de vijver gevist...(iemand trek in kikkerbilletjes?)
Hoe gaat het trouwens met Melody, is het bijvoorbeeld nog van invloed dat er weer iets warmer weertje is?
En lekker gewandeld, super!

En nu… lekker niks… heerlijk!
. Hier ook lichte voegen, maar dat hoort hier bij de vloer, ben nog benieuwd hoe dit op den duur gaat bevallen, schrob iig, dweilen heeft geen zin, dweil je d'r alleen maar vuil ín
.
, maar zaten heel mooie stukken bij
, er zijn foto's gemaakt, die zullen nog wel komen. Was gewoon heel erg verrast door de pony van onze dochter, had wel geen tijd meer om m'n handschoenen aan te doen, hoezo hete welshkes, maar heel lekker met haar kunnen werken, merk je ook dat ze nu ook onder het zadel loopt.
en voor Tanna mijn kwpn wil ik dan volgend jaar opzoek gaan naar een marathonwagen dus vandaar dat ik er nu echt afscheid van ga nemen
. 
Een hete Romeo is dus handen vol werk, kan ik me voorstellen, die moet je dus steeds terugrijden? Die Connor kan goed biologe worden zo te horen
Zit 't bos bij jullie in de buurt?
Haha, had niet door dat 't om je ponykar ging, daar had ik denk ik overheen gelezen en het linkje had ik nog niet bekeken