nu gaan we van de week t bos in hoor...
kijken of hij de zandpaden leuk vind om te crossen, denk het wel

en dan....eens zien of er iets van wedstrijdjes zijn ind e buurt om eens mee te doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(terwijl er niet zoveel haar opzat)
kermit-de-kikker-mobiel
tallechie schreef:Stef met een gewaagde opmerking over schimmels
Rafiki die geschoren is
Poeltje weet je wie dat is? Wat grappig dat er over mij gesproken wordt. Wel positief toch? Is het toevallig A. de Vries?
Leuke kar bicci, vind hem erg groen![]()
dids is niet stukgelukkig maar

zo afentoe is diagonaal liggen heerlijk, maar niet als er nog iemand naast je ligt 
was ik nog even vergeten op te reageren maar super natuurlijk.
Ik vind echter wel dat ik recht heb op meer dan de helft van het bed, hahaha.
). Maar daarna heb ik ook nog poosje gemend. Hij liep heel mooi nageeflijk in stap en draf en ben dus begonnen met de overgangen ook netjes te rijden. Dat vindt hij nog wel moeilijk, maar hij doet zijn best.

in een ongevraagde jambette-moment had ze mijn wreef uitgekozen als landingsplaats...
.
)
.
.
.
.
.
.
...
.
hij doet het super zeg!
Fijn oefenen met Rembrand en zoonlief met zijn pony goed bezig, erg leuk.
wist niet dat ze zo ver en hoog kunnen springen voor de wagen zeg. Gelukkig sprong ze ook een paar keer niet zo hoog en door de modder ging ze op het laatst gewoon doorheen dus dat gaat zeker goedkomen. Paar hele grote plassen moest Peter eraf want ik had haar zo'n beetje dubbelgevouwen voor de wagen staan
dus dat was niet handig. Ook nog langs een ronkende tractor, ging ook alweer beter.
, helemaal top