Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maisie schreef:mijn vriend is startnummer 18 en ik ben 22.
liberty schreef:Ik bedoel er inderdaad mee dat er zoveel zonder startkaart zijn ten opzichte van de rest van nederland.
@sasika, je kan dressuur en vaardigheid op een dag rijden, of SGWM (dressuur, vaardigheid en marathon)
Maisie schreef:tja veel wedstrijden zijn er idd niet. ik rij gemiddeld 4x een officiele wedstrijd per jaar. iets meer zou ik ook wel leuk vinden. maar brabant is net een beetje te ver voor zulke wedstrijden.
op zich zijn de wedstrijden hier wel redelijk vol. zeg maar tussen de 15 en 20 deelnemers.
Maisie schreef:ja moeilijk idd. die met de smalle spoorbreedte zou ik ook niet voor gaan. Wat wil je er mee gaan doen ??
Wij gaan over 1,5 week ook voor karren kijken en wij gaan ook naar de lemmerij. ben benieuwd.
Sucses ermee.
sonjim schreef:Dat dacht ik ook, maar wij twijfelden over het beeld, echter inmiddels heb ik me wel al bedacht dat mijn rug ook belangrijk is en zonder vering, blijft daar niet veel van over ben ik bang. Nu is het hier ook nog relatief vlak waar wij rijden en redelijk harde paden geen diep zand (kan wel, maar daar reed ik onder het zadel al amper)