anders volgende keer even filmen. Waar wordt ze zo hyper van in de proef? Geweldig fijn zeg dat je man dat allemaal doet!Vandaag naar stal op en neer gefietst was zulk mooi weer (op de heenweg) .... maar werd steeds slechter ging terug met natte sneeuw
gelukkig wel flink wind mee.Lekker gereden met Ollie en Piet gefreestyled, vindt hij zo leuk. Alleen dus flink mokbeen bij Ollie bah. Kootholtes zaten stukjes in, alles eraf gekregen zag er erg rood uit. En aan zijkant been ook nog een stuk. Ze is daar heel gevoelig voor en het is zo nat allemaal. Hoop dat het er morgen wat rustiger uit ziet...
wordt vast vanzelf beter. En straks kunnen jullie weer lekker naar buiten
. En ik vond die drukke kinderen eigenlijk best wel meevallen, je hebt nu eenmaal altijd een paar van die exemplaren. Tussen de middag hoorde ik dat ik al invaller nummer 3 op rij was. Toen had ik helemaal zoiets van: ze doen het best goed. Maar ja, smiddags had ik dus wel mijn handen vol aan ze. Maar goed, ik kan toch heel tevreden terugkijken. Heb volgens mij goede lessen gedraaid (ik ben dan wel zo'n streber dat ik ze niet wil bezighouden, maar gewoon echt wil lesgeven) en weet inmiddels al het een en ander van het digibord. Als ik het nu morgenochtend ook nog weer weet op te starten, gaat het helemaal goed komen. Maar man, dit was echt wel even heftig hoor. Ik was echt in paniek. Nog nooit meegemaakt.
vandaag weer alles schoongemaakt, het zag er al wat rustiger uit gelukkig. Heb haar maar een uur of 3 buiten laten staan en toen weer naar binnen. Maar even vooral droog staan. Piet's staart even gewassen (niet tot de staartwortel hoor, gewoon de helft) en zijn voetjes afgespoten. Vond hij wel interessant

† Juultje 16-02-2016 † 

als ik je vergeten ben.