Janouk: jammer hoor van je verzorgster! Een goede vinden valt idd niet mee, maar ook ik had geluk. Jammer dat ze over 1 of 2 jaar wel te groot zal zijn voor Ster (ze heeft ook lange ouders).
Tallechië: "paden op" - concurrenten op wedstrijd, dat levert voor ons natuurlijk wel een mooi topic op
VHU: hoes Wiske nu?
PrinsjeH: precies de reden dat ik mijn "moderne" foon weer heul gauw ingeruild had voor een simpele "ik heb knopjes, en ik kan bellen/sms'en/foto's maken - mobiel"
.Frensie: inmiddels weer een beetje opgewarmd en rozig na die koude rit?
Ster liep vandaag als de brandweer, geen idee waarom ze zó goed gemutst was, maar Joëlle heeft er uitgebreid van kunnen profiteren
. Als ze zo volgende week ook loopt, loopt hier een heel blij baasje
. (Ja, de focus ligt nog steeds op deze wedstrijd, ondanks rhino
) 
stiekum funny
. Plus begeleiding, wat ontzettend leuk dat je toch weer gemend hebt Biancocoo, top hoor! En vakantie bijna geregeld door Bicci
plus bijna ook al aanhanger, zo dat wordt compleet wagenpark
Ik heb trouwens zo'n bidon die je aan het zadel kunt maken, erg handig.
Naast de Rhino bedreigingen is er ook sprake van een afgeleide van het gevaarlijke Joling virus nl. 'Ik heb er de kracht niet meer voor'..... en die heet ' Baasje, ik trek het niet langer meer.....doe het nu zelf maar, ik excuseer'.....!!!
. Helaas is Simba al besmet en het kan zelfs overgedragen worden via social media... volgens ARythymical heeft Simba het ook al aan Brutus getwittered want zelfs deze wilde er vanmiddag de brui aan geven

, ik zet mijn troika voor de wagen
..(topicje aanmaken, tuigje vinden).. en dat alles om dit vervelende virus te bestrijden
, en een paardenvirus, moet niet gekker worden.
; dat je je eerst zo boos moet maken en dreigen met de pers voordat mensen hun werk gaan doen. Nu ben ik jarenlang werkzaam geweest als directie secretaresse bij grote internationale ondernemingen, dus aardig op de hoogte wie je aan zijn staart moet trekken om het ze beneden in de organisatie flink benauwd te laten krijgen