[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caadhola

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 01:04

Ollie-Brutus deed het goed,leuk filmpje
lotte is ook een mooi peerd voor de wagen,en onder het zadel,maar ik wil harder dan dat zij wil.
lotte is ook een dressuurmuts.ik ben het allebei,dressuurmuts en snelheidsduivel,ha,ha.

Bicci-Lijkt me erg leuk om te doen,succes.

Vliegendekens heb ik geen ervaring mee.

jullie zijn weer aan het snoepen,ik heb nog niet gerookt,valt niet mee,maar ik wil volhouden.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 08:22

nou VHU ik zou ervaring gaan opdoen als ik jou was. Als rizanta in rijsbergen blijft staan wel iig
het stikt, zeker in de pannehoef, de moord van die rotkrengen!! :=

*gaat gauw de bus in*
:z

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 08:41

Goedemorgen.

Tallechie (en je zus) gefeliciteerd!

Vliegendekens: ik heb voor de paarden HH, bevalt heel goed. Voor pony (nog) niets. Afgelopen zomer viel het mee, dus heb ze toen bloot kunnen laten lopen. Schimmels hebben echt veel minder last dan donkere paarden.

Nou, ik ga Rembrand poetsen en op de trailer zetten, nog even oefenen in de binnenbak. Ga de kar straks ook even wegen. Ben benieuwd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 08:59

Hey Ollie, Brutus doet het supergoed !! gaaf filmpje zeg !!
Dat doe ik jullie nog lang niet na ^)

VHU; kom je af en toe even kijken op bokt, dan valt je week misschien mee ??? balen dat je weinig naar je paardjes kan dan, daar zou ik ook chagie van worden, maar heb ze thuis staan, dus ben vreselijk verwend !!

Tallchie heeft een kadotje bij haar naam staan ?? JARIG ??? gefeliciteerd !!

Het stormd hier zo hard, dat ik een stuk stroomlint los heb hangen, dus durf de paardjes nu in het donker niet buiten te zetten, vanmiddag na mijn werk de boel weer repareren, en dan lekker buiten zetten om uit te razen......

Heb idd helaas wel wat last van reumahanden.die lussen zijn een uitkomst, als ze hals moet strekken pak ik gewoon het leidsel vast, en de lus zit netjes vast met een passant, het leidsel loopt gewoon door over de lus heen, dus die hangt dan gewoon voor mijn handen, werkt prima !

Vliegendekens gebruik ik niet, woon vlakbij het bos 900 meter, maar ze moeten er maar aan wennen ~~}> hahaha, nee zonder gekheid, Melody die word al druk van een gewone vlieg, dus hoop dat ze een beetje aan die vliegen en horzels en dazen went, want die zijn hier genoeg !! anders zal ik ook aan een vliegendeken moeten gaan denken voor haar.
Mijn andere paardjes zijn er snel genoeg aan gewend geraakt gelukkig, maar zij heeft voorheen bij de vorige eigenaar meer op stal gestaan, en ik heb ze in de zomer lekker 24/7 buiten lopen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:04

live vanuit een sardientjes trein.. Om 7u is t comfortabeler ;)
Tallechie, gefeliciteerd!!
Vliegendekens, dids heeft eczeem,dus sowieso deken op. Met mennen en rijden vliegendek. Dazen (horzels zijn wat anders he dames ;) ) vind ik zo gekmakend dat k hem graag bescherm :p zitten er wel echt veel hier.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:15

Mogge,
pfff wat wind zeg vandaag! Ik heb een leuk vooruitzicht. Ik ga vanavond 'mooie mannen' kijken in de Brabanthallen :=

Ook ben ik zoooo booos op Hans onze shet die is vannacht ontsnapt en heeft zich te goed gedaan aan het konijnenvoer en de muesli. Op 1 of andere manier heeft hij toch de tonnen open kunnen krijgen. Hij staat nu in de bak en krijgt de hele dag niets -:(-

Ik moet dan altijd denken aan het boekje van DeManVan... daar staat ook een episode in beschreven precies zoals ik vannochtend de stal in keek :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:27

kun je shetlief (stout) niet beter wel wat te knagen geven zodat de boel op gang blijft ollie?
Ivm verwerking lading gejat spul?
Zo,bijna in den bosch. Hopelijk vandaag wel optijd klaar,ik wil naar dids namelijk :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:41

@Tallechie: super fijne dag gewenst en ook morgen, want dan ga je het vieren toch? Je laatste verjaardag als niet-moeder ;)
@Marjocoo, dacht al zoiets, vervelend hoor. Maar fijn dat die lussen je dan helpen. Mag je daar wel een dressuurproef mee rijden met lussen?
@Ollie1 ooooooo die shetlander-monstertjes ~~}>
@Naaltje sterkte in de trein :7

Ik waai hier ook zowat van de straat af zeg maar ..... Ik wilde vandaag gaan rijden maar weet het nu even niet. Ze moet wel even goed in beweging want ze heeft gisteren heel hard gewerkt anders is dat niet goed voor de spieren (ben daar altijd nogal mutserig in). Ze zou morgen gelongeerd worden, denk dat ik dat anders maar even naar vandaag verplaats.

Dan moet ik nu wel nuttige dingen doen, anders had ik net zo goed in de auto kunnen stappen en wel heen en weer kunnen tuffen. Nou veel plezier allemaal!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:44

@Naaltje, hij krijgt nog wel wat hooi hoor..
@Tallechie, van harte gefeliciteerd

Zo ik heb net kindlief op de gym gebracht (voor school) en direct een rondje duinen gefietst met de hond, maar wat een wind zeg! Ik heb gewoon pijn in mijn oren :o . Ik ga de mannen zo lekker longeren want ik ga met die wind écht niet op een kar zitten en zeker niet met Simba want dat is vragen om ongelukken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:50

JA het waait echt flink, maar goed, het is hier wel droog gelukkig !!
Zie het al helemaal voor me een uitbreekshet die zich te goed doet aan van alles en je dan aan kan kijken van : Ik ???? Ik doe niks hoor, en DAT heb ik echt niet opgegeten ofzo ?!!!!!! echt niet !!

Geen idee of je op wedstrijden mag rijden met lussen, maar goed, dat ben ik ook nog niet van plan, helemaal niet nu ik met die handen zit te mutsen...............helaas ;(

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:51

Ook wij gaan zo een rit maken met het 2span. We gaan deze keer een grote ronde doen en naar een ander recreatiegebied alvast trainen voor de vierdaagse :D..

VHU: We zijn ingeloot inderdaad :D :D :D

Ollie: Stoute shet, zal hem ook niet stil zetten maar goed bewegen, ik zou als de dood zijn als die van mij het doen, blijven shets die toch erg gevoelig kunnen reageren op grote zelfbediening hihi..

Kon gratis rubbere matten halen, maar helaas is het echt te ver weg.
Wilde die aanschaffen om in de paddock te leggen zodat tum toch lekker kon rond wandelen zonder problemen :(

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:02

Tallechie-Gefeliciteerd

Ollie-Wat een ontdeugende shet,aan de zelfbediening.

Rivaldo-Pas maar op dat je niet van de wagen af waait,hier intussen al een aardig briesje.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:23

Hier ook, ga me nu aankleden en scooter ophalen. Daarna over uurtje gaan we rijden.
Zal wel even aankijken of het verstandig is :P

Tallechie gefeliciteerd :D :D *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:26

Wat leuk Rivaldo dat jullie zijn ingeloot. Persoonlijk hou ik niet van de combi harde wind - mennen en/of paardrijden. Dan sla ik liever een dagje over. Had met Snuit afgelopen zomer een keer toen ik wel gewoon ging mennen met dit weer dat er een tak precies op zijn hoofd/hals viel! Gelukkig geen enorme boomstam zeg maar maar wel een tak met een diameter van wel 2,3 cm. Schrok me rot. Snuit ook maar die dendert dan gewoon verder 8-)

Rizanta wordt vandaag gelongeerd, ik moet dan nu aan het werk B-)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:28

@taltechie

Afbeelding

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:29

Mijn leidsel gaat altijd klapperen bij ons op de wind (alles is hier open, ruim en plat, dus als het waait, waait het meteen goed hier). En dat werkt niet, dus dat doe ik ook niet.

Hebben vanmorgen zelfs met 2 man moeten voeren omdat ik zelf niet veilig het zeiltje van de baal af kreeg. Hij lag er wonder boven wonder nog wel een soort van bovenop, maar is wel in 2en gescheurd.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:43

Even een snel berichtje. We gaan nog even aan het klussen.

Dank jullie wel allemaal.

Vhu ik vier het vandaag en morgen. Ik heb een tweelingzus en die viert het vandaag. Maar daar komen ook vrienden die van ons beide zijn dus voor hun vieren we het maar een keer.
morgen vier ik het met mijn familie schoonfamilie en vrienden

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:46

Mijn auto ging af en toe heen en weer op de snelweg zo hard waaide het :D

Heb een nieuwe monitor op mijn werk, 24" echt enorm! Daarnaast nog een kleiner scherm. Wel fijn kan ik twee dingen tegelijk doen. Wel even wennen want moet al mijn werkzaamheden omdraaien :+ normaal had ik mijn werkprogramma rechts en mijn mail links. Nu andersom. Nou ja, kan het altijd nog om laten wisselen :)

:\ wie noemt zijn band nu sick puppies :\

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:53

waaien doet het zeker jah..pfff
moet elke dag breda-tholen en dan weer tholen breda rijdne met de taxi-bus.
nou...dat slingert ook wel hoor.. :))

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:56

komt even zwaaien...
tallechie, gefeliciteerd!!!
@ ollie1 ik ga vanavond ook mooie mannen kijken :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:57

*springt op*

mooie mannen?
heb ik ergens overheen gelezen?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:08

Gefeliciteerd tallechie!!!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:09

Gefelicieteerd Tallechie :) Laatste verjaardag zonder beeb :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:10

groom/vriendin belde ook net om te vragen of we nog gingen rijden, opzich denk ik wel dat het kan (zullen wel wat drukker zijn) We gaan wel gewoon maar als we denken het gaat niet gaan we gewoon terug. Volgende week staat alles in het teken van dressuren :D.. heb erg zin in de 13de :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:59

Jeeeeetje wat een wind hier. Ik ga ook niet mennen vandaag met zulke harde windstoten. Hier in de polder gaat het echt tekeer met zulke wind.

tallechie gefeliciteerd !