Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het was eigendom van de gemeente en werd bewerkt door een boer, maar ik mocht daar evengoed komen als die boer want hij huurde het niet. Nu hoorde ik net van onze buren dat mensen van een straat verder (die met hun arabieren fokken) die hele weide hebben gehuurd en het gaan afzetten. Uiteraard begrijp ik het volkomen wat die mensen doen, ze moeten maar 25 euro per jaar betalen voor dat hele stuk, en ze halen er onwijs veel hooi uit. De boer haalde er zo'n 20 tot 30 van die hele grote rollen hooi uit, dus daar voer je je paarden wel even mee.
Ofja, voorlopig kan ik het misschien best in zijn weide doen, wel jammer dat ik het dan helemaal kapot maak.

VanHuisUit schreef:A gosh wat een lief kaal nekje![]()
@Tine, dat is hard, dat het niet beter gaat... is je man al toe aan afscheid of wil hij nog niet? Ik heb nog nooit een paard in moeten laten slapen dus zou niet weten hoe ik zelf in zo'n situatie zou handelen. Bij onze hond / katten ben ik die paar keer dat het is gebeurd degene geweest die besloot nu is het genoeg, manlief kon dat niet, hoe stoer en groot hij ook is. Hij staat dan wel achter het besluit, maar durfde bijvoorbeeld bij onze hond er niet bij zijn toen het moment daar was.
daar lijken ze niet op 

voor tine. Niet met paard maar met hondje zitten mijn ouders in hetzelfde schuitje nu..
:D ben nog even bij oma gaan zwaaien, was daarvoor even bij opa geweest.
:D Naaltje schreef:ik ga vanmiddag op zoek naar een 2e papegaaitje.. In de hoop dat hij dan minder luidruchtig wordt

Daar zal hij wel heel blij mee zijn! Yuri schreef:Goedemorgen. Jammer dat het nog niet beter gaat met Quincy. Laura succes met beslissingen nemen over de stal, ik vind het zelf wel vrij klein hoor, 2,80 bij 2,10 voor 2 a maatjes.
Maarja als ze de hele dag in de wei staan scheelt dat natuurlijk veel.
Ik heb gister anderhalf uur gemend, bijna alleen gedraafd en pony was amper moe:D ben nog even bij oma gaan zwaaien, was daarvoor even bij opa geweest.
Wij gaan morgenavond lekker even naar Zuid Frankrijk:D

ik spoor niet, I know
nee hij tjiept allemaal zoveel
Vermoed dat hij aandacht tkort komt, dus dan krijgt ie een partner 
heel veel sterkte
Hopelijk kan je je man snel bereiken.
) en heb ik hem ervan langs gegeven. Jezus wat was ik woedend! En hij heeft nog nooit zo netjes naast me gelopen toen ik hem naar de wei bracht

).