Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:A gosh wat een lief kaal nekje![]()
@Tine, dat is hard, dat het niet beter gaat... is je man al toe aan afscheid of wil hij nog niet? Ik heb nog nooit een paard in moeten laten slapen dus zou niet weten hoe ik zelf in zo'n situatie zou handelen. Bij onze hond / katten ben ik die paar keer dat het is gebeurd degene geweest die besloot nu is het genoeg, manlief kon dat niet, hoe stoer en groot hij ook is. Hij staat dan wel achter het besluit, maar durfde bijvoorbeeld bij onze hond er niet bij zijn toen het moment daar was.
Naaltje schreef:ik ga vanmiddag op zoek naar een 2e papegaaitje.. In de hoop dat hij dan minder luidruchtig wordt
Yuri schreef:Goedemorgen. Jammer dat het nog niet beter gaat met Quincy. Laura succes met beslissingen nemen over de stal, ik vind het zelf wel vrij klein hoor, 2,80 bij 2,10 voor 2 a maatjes.
Maarja als ze de hele dag in de wei staan scheelt dat natuurlijk veel.
Ik heb gister anderhalf uur gemend, bijna alleen gedraafd en pony was amper moe:D ben nog even bij oma gaan zwaaien, was daarvoor even bij opa geweest.
Wij gaan morgenavond lekker even naar Zuid Frankrijk:D