[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:18

Ppfff even ego berichtje, ben nml bek en bek af.

We zijn vandaag de hele dag in het zonnetje bezig geweest de paddock naar rijbak te maken.
En met goed resultaat :j
Nu dus zo brak als een je weet wel, dus gauw een hapje eten en dan lekker bank hangen.. Sorry ik zal morgen bijlezen !! Y;(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:40

Tine..arma kat....hopelijk knapt hij/zij nog goed op..
Janouk...hoooge school dressuur geoefend, heel goed voor de impuls..hoppende menskikkers...
obelix druk met bak geweest, goedzo !
HT hoe is het met je nieuwe paardjes ?? alles goed

Verder..fijne avond iedereen...ben operdepop...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:22

Arme poes van Tine,
Bianca last van los lopende honden in het bos. Janouk en ips aan het oefenen geweest.obelix hard gewerkt in de zon. Welke zon!!!! Die was hier niet vandaag.

Ik heb een lui dagje gehad. Uitgeslapen tot 12 uur. Vriendlief een keertje gevoerd en de hond gedaan.
Vanmiddag lekker op stal gerommeld. En nu languit in bad.

Fijne avond!

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:51

*egopost* Sam had vanmorgen totaal geen zin om zijn warme stal te verlaten, maar heeft super netjes gelopen in de minimarathon. Mooi de korte lijnen gepakt en alleen de eerste omloop 1 balletje. We doen nog lang niet mee voor de prijzen, maar het gat met de nummer 1 is nu al wel een stukje klein geworden (ong. 45sec ipv 60). Dus toch wel trots dat we weer een stukje progressie tonen in onze derde minimarathon. :D Hier gaan we mooi op voortborduren, maar Sam heeft eerst even een paar maandjes vakantie verdiend. */egopost*

@ips vind je een 20x60 bak echt fijner rijden? Ik vind het altijd zo krapjes. Daarnaast staan de bordjes vaak fout uitgelijnd (6 meter uit de hoek ipv 10) - zelfs op wedstrijden (terwijl de jury de baan zou moeten checken :') ). Dat levert vooral problemen op bij de links- en rechtsomkeert.
@Biancacoo lastig van die loslopende honden in het bos. En ook slecht van dat commando...sommige hondeneigenaren zouden wel weer op cursus mogen dan ;)
@obelix een mooie nieuwe rijbak.
@janouk haha, heeft de impulsknop gevonden door mensenkikkers. Maar wel goed bezig verder!
@baudyh fijn zo'n rommeldagje :)

Geniet van de zondagavond allemaal!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:58

:evaw: :list: bijgelezen en :O met 10 personen Sinterklaas gevierd en dus minstens zo'n 10x10 gedichten plus cadeautjes plus hapjes achter de rug :Y)
Was erg gezellig!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 08:16

Goedemorgen allemaal,

Wat zijn jullie weer hard gegaan :j

@VHU knappe foto van Ollebol gezien <3 en ben je zelf ook nog goed verwend door de Sint :+
@ Obleix moe na een dagje hard werken
@ Tine aan het springen geweest _/-\o_ en zieke poes, ben benieuwd hoe of het er nu mee is :(:)
@ Marjola _/-\o_ voor al je prachtige smanevattingen
@ Baudy heeft goed resultaten neergezet ondank boompje 2 balletjes, netjes gedaan hoor!
@ Biancacoo is druk met mushen en komt hondenbezitters tegen die waarschijnlijk geen hondenriempje hebben voor hun viervoeter en heeft hier gelukkig sch**t aan :+
@ Janoek heeft impuls en zoekt nog vrijwilligers om volgende week ook impuls te hebben.
@ Frensie, wat een heerlijk kind <3
@ Gem.....vergeten wat je gepost hebt :o en alle vele anderen die ik vergeten ben Y;(

Verder niet zoveel nieuws, gisteren een buiterit gemaakt op de Fries, ze was super braaf, was alweer een poosje geleden.
A.s zaterdag minimarathon bij de Kroo, heb er onwijs veel zin in, maar er is nog geen startlijst bekend :(
Heb mijn nieuwe bril B-) moet zeggen, werk verhelderend :D maar heb wel spierpijn in mijn nek en rug....dus wie weet helpt het weldegelijk tegen mijn instabbiliteit O:)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 09:20

Marjola, volgens mij hangen de bordjes goed. En wij hebben op x een geluidsinstallatie hangen. Dat vind ik ook fijn.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 09:24

Gisteren verwend door sinterklaasje. Gezellig.

Zondag starten wij bij de zaanse ruiters. Wie nog meer?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 11:42

Zo ben bij gelezen, en gelijk even ontdooit van de paarden buiten zetten. Hier is het flink koud iig.
Sneeuw hoeft van mij ook nog niet,maar ze voorspellen het wel voor einde vd week geloof ik :=

Janouk, wat fijn dat je Image weer aan het rijden bent. Heb je topic even gemist denk ik,maar fijn dat ze het goed oppakt weer :j
En fijn dat je de impuls knop hebt gevonden bij Janouk :j

Frensie, heerlijke foto ! <3

Tine, fijn dat je hebt kunnen rondkomen op de springwedstrijd +:)+
Hoe gaat het met je kat?

Maaike is lekker wezen rijden in het bos :)
Sterkte met de toetsen nakijken.

Baudyh heeft een fijne vaardigheid gereden :j
En ja, gisteren de hele dag in de zon gewerkt, was heerlijk ! :#

Biancacoo, groot gelijk dat je door rijd met je honden dan. Ik zou hetzelfde doen, je hebt ze de kans gegeven om ze terug te roepen en aan te lijnen dus.

Marjola heeft een goede indoor gereden ! Netjes hoor !

De paarden hebben vanmorgen gelijk maar een sprintje getrokken door de bak heen, leuk om te zien dat ze er blij mee waren :# *\o/*

Verder zit mn vakantie er weer op, vanavond paar uurtjes werken, vracht vullen, zal wel weer veel zijn met oog op de feestdagen ;)
Nu eerst maar eens wat in huis doen, fijne dag allemaal ! :j :wave:

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:29

Janouk, vanavond stuur ik de startlijst! Jullie rijden in de middag.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:20

Tine, hoe gaat het met de kat.
Ips druk met start lijsten.
Aks..hoe gaat het?

Moet weer verder tot later......

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:04

Zooo, wereldreis achter de rug. Ik moest vanmorgen met Rembrand helemaal naar Winsum voor de sportkeuring. Laat die tomtom me op de terugweg toch allerlei vreemde wegen rijden. Pfff. Heel smalle wegen, 2 kanten sloten, gevaarlijke bermen volgens de borden. Niet leuk. Op een gegeven moment toch maar even de borden gevolgd. Nu helemaal stuk, maar goed, is niet anders. Bij thuiskomst dierenarts voor de kat gebeld (heb geen carkit), maar die is met lunchpauze, dus ik weet nog niets.

Rembrand is door de keuring gekomen. Moet wel zijn benen goed in de gaten houden, maar ja, dat deed ik al en tot nu toe nooit enige verwarming of verdikking bemerkt. Nu hopen dat die hartslagmeter snel komt, dan kunnen we met het trainingsschema aan de slag.

Nu eerst nog snel wat laatste sinterklaaskadootjes ophalen, dan zoonlief van school, uitmesten en eignelijk moet ik er dan ook nog een longeren....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:20

Wonderbaarlijk genoeg leeft kat George nog steeds. Krijgt nu via sonde voeding en lijkt een heel klein beetje op te knappen. Maar hij is er nog lang niet. Ze weten niet wat hij heeft, dachten aan kattenziekte, maar hij krijgt ieder jaar netjes zijn entingen. Morgen weer bellen hoe het met hem gaat.

Paarden maar een vrije dag gegeven, want dat ging natuurlijk niet lukken. Wel alle sintkadootjes nu in huis. Vanavond als zoonlief op bed ligt nog 1 surprise en de gedichten. En moet nog bezig voor de menwedstrijden van de vereniging.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:05

George boft maar met baasjes zoals jullie. Hoop dat hij weer opknapt. Erg grappige naam trouwens voor een kat. Fijn dat het goed is met Rembrandt!

Hier hard gewerkt vandaag, nu aan de paste met een pinteke erbij. Even bijkomen hoor.

Mis mijn pony's, vind het ook zo donker, niets aan deze donkere dagen voor Kerst -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:38

George heette in het asiel al zo :D We hebben ook een Mickey, Smokey, Vlekkie, Tammy en Saskia. En nog een Sofie, maar ik denk dat zij dood is, want heb haar al ruim een maand niet meer gezien.

De geiten hebben ook van die grappige namen: Blanca, Christa en Eva.

Ach, als ze al zo heten, laat ik het eigenlijk altijd maar zo.

Zo eens kijken of die pup nog puf heeft voor wat training. Is de laatste dagen er bij in geschoten.

Gedichten heb ik al klaar. Straks nog "leuk" knutselen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:11

:wave:
Met mij gaat het wel hoor. Nog steeds benauwd helaas. Vandaag wel gewoon gewerkt. Morgen niet, dan longfunctie onderzoek.

Intussen mezelf druk maken om dingen die ik niet kan veranderen.. En morgen stug nog eens proberen of Dids dan toch niet m'n vriendje wil zijn... Heb die uitlaatklep gewoon echt nodig...

Ik lees bij hoor! Maar op het werk kan ik heel lastig reageren..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:31

Lieve Aks, maak jezelf niet zo gek joh. Dids en jij horen bij elkaar. Maar waarschijnlijk reageert hij gewoon op jouw emotionele fase momenteel. Jij zit niet lekker in je vel, daar reageert hij op. Gewoon lekker gaan poetsen, knuffelen, wandelen en even geen "moeilijke" dingen doen.

Heel veel sterkte :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:36

hier ook nog steeds levend en meelezend en meelevend...

morgen jeugdvriend en beste vriend van broerlief zn uitvaart...

-O-

niet echt in meeklets modes op t moment -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:39

Nee dat kan ik me goed voorstellen Bicci, heel veel sterkte morgen. Is enorm zwaar als zo'n jong iemand overlijdt.... |(

Aks wat Tine zegt, gewoon beetje chillen :(:) kan zo heerlijk zijn :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:39

Bicci, jij ook heel veel sterkte. Zal een zware dag worden morgen :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:40

@tine; ik heb van verschillende kanten het dringende verzoek gekregen om die pony gewoon te houden. Ook vanuit onverwachte hoek :)

Klopt ook, kwam gisteren prachtige foto's tegen van die kleine freggel. Wil zo graag :)) :)

@bic; sterkte... Hier in een soort van zelfde situatie, alleen gaat het over een andere generatie.. :(:) :* Hou je taai

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:53

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:57

Y;( Wat oneerlijk toch he..

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:07

Sterkte Bicci morgen...

Aks, fjordenmannen kunnen zeer goed onze bui voelen. Pablo die struikelde vaak als ik ging rijden terwijl ik eigenlijk erg moe was. Dat soort dingen. Als jezelf niet laag bent, dan gewoon kroelen en trutselen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 07:07

Goedemorgen,

Bicci heel veel sterkte vandaag..

Aks ook voor jouw heel veel sterkte, lekker dagje naar buiten maar.....

Hondjes zijn gevoerd, straks trainen.

Eye-opener gisteren......mensen zijn echt al klaar met hun oordeel, terwijl ze de feiten niet kennen. teleurstellend dus...
Basisschool schoentjes gevuld, moet straks nog even foutje herstellen.....pepernoten vervangen door gluten vrije variant bij 1 kindje........dom...