[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:20

VHU fijn dat je zo super met je paard bezig geweest bent, gaaf hoor !Dat geeft idd een fijn gevoel !!

Jellee, hahaha tja dat heb je op mp als je idd niet erbij vermeld bieden vanaf !!
Succes met de verkoop !!

Schaduw; het is dat ik een gaaf paardje heb, anders zou ik wel kennis willen maken met Lotte, wat een enorm gaaf dier...... :~
Lijkt me een superdier !!

Ben bezig met verschuifbare lussen voor mijn leidsels, maar ben al 2 uur bezig, en heb er pas 1 af.... morgen maar verder... of manlief even lief aankijken of hij het aub af wil maken.... ik red het niet om als ik dressuurmatig oefen de hele les mijn leidsels op de juiste lengte te houden.
Dus hoop hiermee wat stabieler in de hulpen te kunnen worden .
En in de vaardigheid worden mijn leidsels steeds te lang, waardoor ik over een pion rijd, hihihi... :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:25

Maak daar eens een foto van Marjocoo, geen idee hoe zoiets eruit ziet? Wat me vooral intrigeert is dat het een verschuifbare lus is?
Vandaag voor het eerst echt zonder kramp in mijn handen gereden met Rizanta, komt alleen omdat ze zo heerlijk in haar mond is, anders hou ik het ook niet vol.

Ik moet nu aan het werk, ga mezelf bannen :wave:

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:27

vhu super dat je weer lekker hebt gereden. Gaaf hoor.
laag bod voor een kar gezien
vhu succes met werken

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:27

ik heb hier ook nog een furby staan.
maar daar zijn al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll lang de batterijtjes uit.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:28

Kim weet jij hoe ik mijne tot leven kan wekken? Ik heb er gister na jaaaaaren weer eens batterijen in gedaan

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:31

kun je hem niet resetten? meestal zit er zo'n klein gaatje met zo'n reset knopje erin.
ik denk dat als ik de mijne tot leven wek dat de honden hier helemaal lijp worden.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:33

Nou hij doet het wel.. hij beweegt enzo maar maakt geen geluid meer en hij praat ook niet meer. Arm ding.. volgens mij is hij stuk.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:36

mmm misschien wel ja :j

mensen, ik ben echt erg.
heb al 7 crackers op en ben nu aan de 8ste bezig.
het is dat ik net ongesteld ben geweest, anders zou je onderhand gaan denken dat ik zwanger ben :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:37

crackers zijn lekker. met kaas of hagelslag jammie

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:38

Heb ook nog een furby :+ een van de eerste. Rood met oranje.
Maar hoe je hem weer pratend krijgt? Geen flauw idee :n

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:38

niet elke zwangere eet zo veel hoor. ik eet niks meer als hiervoor. ik eet alleen wel wat andere dingen.
ben ook nog maar 3,5 kilo aangekomen en ben vandaag 30 weken

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:58

Hallo allemaal,

Wat een geklets weer. Heb wel alles bijgelezen, maar weinig onthouden. Weer vreselijk verkouden, nu met allemaal hoesten. Erg vermoeiend.

Las dat Tallechie er nog een hond bij wil. Je wilt ook nog een pony. Maar ik zou toch echt maar eerst eens afwachten hoe het allemaal draait als je beeb er is. Dat is al georganiseer genoeg!!

Van Furbys heb ik geen verstand, vond dat destijds echt heel stom. :o

Rembrand en Amerigo zijn beide erg licht in de hand gelukkig. Rij ze allebei in de bril.

Oooooo, moet snel weer naar gasfornuis.

Tot later

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:11

Tine hond komt er voorlopig ook niet hoor. Kan nog wel 5 a 6 jaar duren. Pony is ook op lange baan geschoven. vind stalgeld te duur om er twee te onderhouden. ook omdat ik minder ga werken en ik niet wil dat mijn vriend gaat betalen. als veale er niet meer is of hij kan het werk niet meer aan komt er een pony/ kleiner paard of ik moet veale verkopen. Ik hoop met een jaar of wat een ander huis te kunnen kopen met een stukje land en dan is het al makkelijker om meerdere dieren te hebben.
Ik kan het nu wel willen, maar krijg het nu toch niet voor elkaar.
Pony zou dan sowieso niet voor mij alleen worden maar ook voor mijn zus. Dus dat scheelt al weer in de tijd.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:34

Ik ken het gevoel. Ik wil ook maar meer. Een 2de pony om in tweespan te zetten (hoewel ik dat volgens mij niet durf) dan natuurlijk ook de bijhorende kar, een grote maat pony om onder het zadel mee te rijden, een trailer dat ik zowel met de grote pony als met de koets en het tweespan op pad kan,...

IT: Baat het niet dan schaad het niet. Ik zou Wobbe wel eens laten behandelen. Het kan inderdaad het zetje in de juiste richting zijn en het maakt het dan misschien net dat beetje makkelijker voor hem om te doen wat je van hem vraagt. Maar ik vermoed dat de oorzaak van het probleem bij jou ligt. Zet je jezelf ook niet vast in één van je schouders?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:56

VanHuisUit schreef:
Maak daar eens een foto van Marjocoo, geen idee hoe zoiets eruit ziet? Wat me vooral intrigeert is dat het een verschuifbare lus is?
Vandaag voor het eerst echt zonder kramp in mijn handen gereden met Rizanta, komt alleen omdat ze zo heerlijk in haar mond is, anders hou ik het ook niet vol.

Ik moet nu aan het werk, ga mezelf bannen :wave:

Foto van de lussen vind je op deze site: http://www.finntack.com/Category.aspx?CategoryID=1j
Ik heb gemaakt zoals op een foto op de pagina hand holds elite. die schuif ik dan over mijn leidsels.
Moet ik wel eerst het gespje eraf snijden en dan weer vastnaaien.

Ik reed eerst met leidselklemmen, maar dat is lomp en lastig, vind het maar zwaar, met mijn lastige vingers en handen lijkt dit me een superoplossing.

Er is geloof ik hier op bokt zelfs een topic over lussen op je leidsels.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:57

HAHA de furby's! Jeetje dat is een tijd geleden! ik had er ook altijd eentje! was blij dat er een uit-knop op zat!

Morgen heb ik me 100-dagen feest. Dat betekent 100 dagen voor het examen! Thema overdag is Sex & drugs & rock 'and roll. Wij gaan met 6 meiden als de 'Pink Ladies' van grease! 's avonds gala, heb er echt heel veel zin in! We worden opgehaald in een Hummer, Ach doe eens gek! Haha!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:59

b485 schreef:
IT: Baat het niet dan schaad het niet. Ik zou Wobbe wel eens laten behandelen. Het kan inderdaad het zetje in de juiste richting zijn en het maakt het dan misschien net dat beetje makkelijker voor hem om te doen wat je van hem vraagt. Maar ik vermoed dat de oorzaak van het probleem bij jou ligt. Zet je jezelf ook niet vast in één van je schouders?

misschien wel.
het probleem zal ook vast grotendeels bij mij liggen.
weet niet of ik mezelf vast zet in m'n schouders.
zat er al aan te denken om hem voorlopig wat meer te gaan longeren (met bijzet, dubbele longe etc.) om hem soepel te maken.
en dan ook paar keer per week voor de wagen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:26

leuk evelien!!!

Furby hihi dat is inderdaad lang geleden ik had dacht ik een met tijgerprintje :P..

Die leidsels met lussen heb ik ook wel is aan gedacht gezien mijn rechter hand vaak last heeft.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:31

hmm, ik heb ook honger (las over crackers :P )

furbys die monddood gemaakt zijn

vhu die heerlijk met rizanta heeft gespeeld (goed joh! :D)

karren waar 500 op geboden wordt

ik ben nu net thuis, was vanochtend om 5 over half 7 buiten.. dus 't dagje is lang zat geweest :=
wel gaaf :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:36

eveline wat gaaf! leuk idee als de pink lady's.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 20:40

wat een kletsers hier zeg,
weer zoveel pagina's erbij.
ik heb knallende koppijn, dus heb van de poging tot bijlezen niet veel onthouden.

vanmiddag ging het nog goed met mn bolleke,
dus heb met knolleke ge-oefend voor de behendigheid.
dwz, in het tuig erachter lopen en dan een parcoers afleggen.
tussen pionnen door, balken slepen, en een stukje achteruit lopen...
nou.....met het oefenen ging het buiten verwachting, haha
alleen zondag als het zover is, tjah...
dan is er herrie, publiek, zenuwe, iemand die in microfoon sta te bleren...

ag, we zullen eht wel zien, meer dan ons best kunnen we niet doen toch.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:03

:wave:

@ Bicci: klinkt leuk. alvast succes. Wel foto's maken he

Heb vanavond vreselijk zitten snoepen _-:( |o :( Zo raak ik die kilo's niet kwijt natuurlijk.
Ga zo naar bed, zit er echt helemaal doorheen. :O

Morgenochtend met Rembrand weer naar binnenbak, zijn kar staat er nog, die moet ik halen, dus dan maar met paard. Kan ik gelijk nog even oefenen. Als ik tijd heb, laat ik zijn kar ook nog even wegen, ben ik nog steeds niet aan toegekomen. Weet niet of ik morgen tijd heb voor Amerigo, s middags komen er 2 vriendjes spelen met mijn zoontje. Als het weer goed is, kunnen ze ponyrijden, maar volgens mij komt er storm. Daar is Amerigo nogal gevoelig voor, dus maar geen kindjes op de rug dan :n

Fijne avond nog verder. Ik ga :Z

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:45

Goedenavond,

Zo mijn laatste werkdag van deze week zit er weer op!

@schaduw, jammer dat je Lotte gaat verkopen. Ik vind het een mooi peerd voor de wagen... tsja en ik blijf toch een dressuurmuts :o
Ik vind de filmpjes van allebei je kanjers leuk om naar te kijken en Lotte loopt erg netjes door de hindernissen heen en Dandy is een snelheidsduiveltje :j

Ik heb ook een filmpje van afgelopen zondag op Youtube gevonden met dank aan Dyonne, die zo lief was om een manch te filmen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=V6qKrczjTKM

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:53

Tine: ook ik kon de verleiding niet weerstaan en heb op mijn werk een zak tum-tummies gekocht hihi toepasselijk weer :P.. uiteindelijk ook aan collega's uitgedeelt. Ben echt zo'n snoepmonster als ik het voor me heb liggen.

Filmpjes kan ik hier helaas nu even niet bekijken.

Bicci: Erg leuk!!! :)

Wie heeft het toevallig of weet waar :D? Vliegendekens lijken mij wel handig als we naar epe gaan en op mijn nieuwe stal ook veel meer last van horzels.
[EA-GZ-RP] br 4-ever vliegendekens en winterdeken maat 145

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 00:09

Zo ik mag ook weer :+
Afgekregen wat ik af moest hebben plus nog ietsje meer pfffff :O

Heerlijk filmpje Ollie1! Jeetje Marjocoo interessant al die draversspullen op die site. Moet zeggen dat ikzelf met dressuur altijd nogal rommel met de leidsels, beetje meer, beetje minder, dat kun je dan niet zo doen als je lussen hebt. HEb jij ook van die reuma handen net als Buckje? Rivaldo aan de Tumtummies :9 vind ik ook zooooooo lekker. Kan wel zo'n hele zak achter elkaar opeten en dan ben ik me toch misselijk maar goed, kan ze echt niet weerstaan. Tine ook al aan het snoepen ~~}> foei en rijdt de paard/pony ook in de bril. Bicci heeft vaardigheid geoefend, leuk!!

Kan volgende week maar 2x naar Rizanta en amper naar de pony's (alleen voeren/mesten) weet nu al zeker dat ik daar zo ongelovelijk chagarijnig van ga worden >;) Voor zondag en maandag heb ik wel op de planning staan met de poowns flink te gaan mennen, dat is dan een grote mendag en dan de rest van de week niets meer -O- Die week erop is ook een K-week.

Als ik dat weer heb overleefd wordt het daarna alleen maar weer beter :+

Nou voor de rest niets zinnigs te melden.
@ _Patrick_, je komt af en toe langs maar hoe is het met je???

Oja, hier geen last van horzels in de zomer, thank god, en geen ervaring met vliegendekens }:0
Ben je trouwens ingeloot Rivaldo? Zou gaaf zijn zeg!!!