Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar mijn oude wagen gepakt (heeft sun nog nooit voor gestaan, maar ging super goed)
Nouvel schreef:Monique, ik heb toevallig vandaag de tweewieler gezien op de Blakheide!
Hij schijnt inderdaad super te bevallen!
Pas vertelde hij ons dat hij het zo verschrikkelijk druk heeft, dat er een behoorlijke wachtlijst onstaat. Maar de Blakheide-tweewieler is dus wel afgeleverd inmiddels. Toen wij vorig jaar onze paarden haalden, hebben we een demo meegenomen en heeft Berry er proef mee gereden. Ik mee, hele ding uit balans natuurlijk, maar Berry was inderdaad behoorlijk onder de indruk. Onze Whisper stond ervoor en die was nogal stuiterig, maar die tweewieler hield zich prima.
hihi ik heb er zelf eentje die speciaal voor zijn maat is gebouwd. je kan er iets kleiner voor zetten maar iets groter dan zal die uit balans vallen. Super materiaal en vering, ik ben er zo blij mee.
Nouvel schreef:Ik kom weer even spammen, zo zonde als we het af moeten lassen vanwege te weinig deelname, wie wil???
[EA-CO] Clinic 'werken aan de lange teugel' van Piet Bakker