Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Hopelijk hoef ik dan niet meer zo veel te doen als ik straks thuis kom.
perfectionistisch zijn ook niet. Tel 1 + 1 op en je weet waarom het verstandiger is andere keuzes te maken helaas... ik ben ontzettend trots en blij met wat ik met Ollie heb bereikt, had dat nooit gedacht dus dat is geweldig. Maar.... ik moet zo opletten hoe ik zelf ben. En burn out gaan voor een 2e keer, of mezelf nog meer blesseren, nee dat kan ik mijn gezin en mezelf niet aandoen.
en doet geen paardenopruiming..
het is soms gewoon klaar...hoe hard ook, je hebt 1 lijf..en 1 leven, en daar mag je best een beetje zuinig op zijn ( schrijft de nozem die dr lijf systematisch vernietigd)
..de andere dag "gaat" het
medicatie doet erg weinig op de slechtere dagen denk ik..maar dat weet ik niet...want ik neem ze in..dus wellicht zou t nog slechter zijn zonder...ik ga het niet uitproberen..
fijn gevoel denk ik? VanHuisUit schreef:Vond het wel grappig Gem, zo even out of the blue en hoe ik dat dan weer doe.
Overigens, vers van de pers, Ollie gaat naar de mensen van Blondie. We hebben altijd contact gehad en ik had het ze al eerder gezegd dat ik wellicht een plek voor Ollie zocht. Vanochtend afgesproken dat ze daar heen gaat. Echt super super blij mee. Meisje dat op Blondie rijdt wordt onderhand groter en kan doorschuiven naar een D. Andere dochter gaat dan op Blondie. En oudste dochter (ze hebben 3 dochters) gaat met Ollie mennen. Net als opa, die ment ook, met haflingers. Geweldig he.
!
Hij kost ook niet de wereld bij mijn huidige stalhouder en ik heb er twee schattige verzorgstertjes voor die hem als ze met hun moeder meekomen zo'n 2x per week de nodige aandacht geven dus Piet komt niets te kort wat dat aangaat. Nou ik ga maar ff richting stal, nu 't nog kan
VanHuisUit schreef:Vond het wel grappig Gem, zo even out of the blue en hoe ik dat dan weer doe.
Overigens, vers van de pers, Ollie gaat naar de mensen van Blondie. We hebben altijd contact gehad en ik had het ze al eerder gezegd dat ik wellicht een plek voor Ollie zocht. Vanochtend afgesproken dat ze daar heen gaat. Echt super super blij mee. Meisje dat op Blondie rijdt wordt onderhand groter en kan doorschuiven naar een D. Andere dochter gaat dan op Blondie. En oudste dochter (ze hebben 3 dochters) gaat met Ollie mennen. Net als opa, die ment ook, met haflingers. Geweldig he.
goed nieuws

(ik doe even je pony na).