Onze bak op stal kan vrij zwaar zijn vooral met de nattigheid dan ga ik rondje buiten.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LS_fotos schreef:Oooo jij wilt echt dood, dat je dat durft met een HCA met een net beleerde pony van 1.18 ?? de weg op.
Je kan niet eens over hem heen kijken of wel ? Ik zou echt gaan voor een lichte 4 wieler.
Of een goede 2 wieler, maar geen Gig van Kraay want die zijn zwaar k*t.
Maar hij heeft zat goede vierwielers.
LS_fotos schreef:Ik kan soms wat reacties overdreven reageren sorry, ik zal er op letten. Maja werkt niet mee als je in een gesticht zit.![]()
Mijn staleigenaar rijd klasse 4 marathon dan moet ze een wagen hebben van 250 kilo ofzo, ze is nu een nieuw vrij jong span aan het opleiden en in tweespan gaat t prima. Maar enkelspan is gewoon niet te doen pony's moeten er teveel aan trekken, (pony's zijn 1.30.) dus dan leent ze mijn wagen.
Citaat:Oooo jij wilt echt dood, dat je dat durft met een HCA met een net beleerde pony van 1.18 ??
Napie schreef:Ik had mijn eerste werkdag en ben alleen even bij de pony's geweest om de wei te mesten. Pony's stonden lekker uit te waaien. Op deze manier zo de wintervacht kwijt