Alle andere mensen die vandaag op wedstrijd gaan, succes en veel plezier!
VHU, wat leuk zo'n kliktuig! Gaat het dan ook sneller, om je paard in te spannen etc? Gaaf zeg!
Bianca, alvast veel plezier met het trainen van de honden!
Obelix, bedankt! Ooh, die Primarks zijn altijd zo druk he! Ben er een keer geweest en jemig, dat was echt verbazingwekkend. Ik ben het ook niet echt gewend, maar goed.
VHU, succes met je gedichten!
Bianca, ooh. Wat fijn dus? Met de honden door het bos. Wel vroeg zeg!
Ik ga vanmiddag naar de stad met vriendinnen, dan naar de nieuwe film Catching Fire en pizza eten.
Helaas geen Abby voor mij dus vandaag. Morgen weer! Maandag heb ik ook vrij. Heeeeerlijk!

) heerlijk naar de pony's geweest. Had het briljante plan Hero te leren aan de lijn mee te stappen met Ollie, zag mezelf al helemaal door het bos gaan hahaha. Nou we zijn een paar rondjes in de bak wezen stappen, maar net als Ollie gaat Hero ook gewoon stilstaan als een soort ezel als hij het niet helemaal begrijpt. Op zich prima eigenschap, ik bedoel, handiger dan rennen, maar jeetje zeg, totaal niet handig het was maar een duffe bedoening sloffend door de bak hahaha. Ollie zag er de lol ook totaal niet van in

Weermevrouw zegt dat het weer kouder wordt, en eind vd week zelfs kans op een vlok sneeuw. *neeeewilikniehiet!!!*
Nee die kende ik nog niet...
voor degenen die ik vergeten ben en
.