net appel gegeven maar ze was er nog niet mee eens dat ze ook weer op stal moest.
Nu officieel 24/7 wei tijd ook voor haar weer een periode over.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had net Amerigo nog even laatste restjes schoongepoetst, hoefjes gepimpt. Loop ik toch zo naar de wei met hem, had hem bijna erin losgelaten. Maar snel op de trailer gezet
.

bij jullie op stal is geweest en aan de diertjes met baasjes heeft gedacht
)
-voorbereidings-zaken door. We vieren het vanmiddag, deze keer bij ons thuis, met twee bevriende stellen en hun kinderen. Altijd super gezellig met veel onzin gedichten & cadeaus & papierzooi. Kinderen geloven niet meer (leeftijd 10 -12 jaar) maar vinden het ook reuze gezellig, kennen elkaar ook hun hele leven al natuurlijk.
scheer zelf ook als ik in de winter lekker door wil trainen. Tallechie super aan de gang met beide poowns, ja die Snuit gaat inderdaad eigenlijk te snel voor jezelf om bij te houden
(had mijn instructeur ook met Snuit en Rattan als voorspan, moest hij zo snel lussen leggen dat dat haast niet ging...) Alwyn is stoer, leuk zeg
, Poeltje super gereden, Tine ook maar even paardjes binnen en weer bij de tijd, Biancailona heeft man tuk (zie hem zo staan) en Biancocoo gaat nog even trainen
het is hier nu droog.
gevierd hebben een leuke avond hebben gehad
en lekker gereden met hier en daar een leermomentje
vooral mijn handen en voeten. Vanmiddag nog even naar de winkels geweest en net samen met zoonlief zijn suprise afgemaakt. Het is dit geworden :
Ze hadden weer dezelfde enge hindernissen gebruikt, snap dat echt niet voor een bixiewedstrijd. Maar goed, het ging beter dan de vorige keer.
hopelijk kan de tandarts er iets mee
haha, hier ben ik dan vanuit mijn hunebed