Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
voor tine
)
)

Hij is in zijn borst geent, normaal in zijn hals. Kan dat ermee te maken hebben?
) Maar morgen kan ie in elk geval onder de waterstraal
Eerst werken, dan hoog bezoek, en dan de waterstraal
) 
had de wedstrijdorganisatie nog niet zelf de wedstrijd afgelast ?
, leuke foto van jullie sampies
). Had honden mee, thuis even afgeleverd en weer verder. Kom weer thuis....een grote vieze zooi en slap pupseltje
En dat bleef dus maar gaan
denk dat ze iets verkeerds had gegeten, was zo bang voor gif want ze werd helemaal apathisch en elke keer als ze wel even wat dronk kwam het daarna er weer uit met enorme golven
Of ze heeft iets bij stal gegeten (vermoed iets uit die sloot?) of in de tijd dat ik naar Leiden en terug ging en dan thuis... maar zou niet weten wat. Andere hondje waar ze steeds mee heeft lopen ravotten heeft nergens last van.
zo leuk!
Niet alleen kinderen zijn lastig als ze ziek zijn
dat is jammer, want daar is zo'n 1,5 jaar opleiding in gaan zitten zodat ze reed zoals wij graag wilden. Ze reed de dagen dat ik druk was met werk. Moet ik zelf toch weer fanatieker worden op die dagen.
als ik de hele dag genotuleerd heb, ben ik zo gaar, dat ik geen zin heb om te rijden. Ik zit nog erg te twijfelen of ik weer zin heb om een nieuwe bijrijdster op te leiden. Eerst maar eens aankijken van de zomer.

Is ze vanochtend al weer de oude???