Citaat:
Verder moet je eigenlijk eerst testen of het geen parasitaire mok is (dan kan je ab/desinfectie opsmeren wat je wil maar helpt niks ). komt wel niet zo vak voor dus is het meestal niet ook kan er ook schimmel component bij zitte en dan zou je ook antimycotisch middel moeten hebben.
Klopt als een bus.
De meeste zalven zijn gewoon te vet. Dat vette doet men om de huid soepel te houden. Maar dat zorgt er tegelijkertijd voor dat die mok maar door kan broeien.
@Tine, onze zoon had ontzettende luieruitslag, echt giga, en ook heel snel, enige dat hielp was sudocreme (of geen luier om maar ja, dat gaat bijna niet bij een baby).
Maar ik hoop dat het bij Thabor werkt.
Nou wilde super ijverig aan de slag maar die webmail van school werkt nog steeds niet zoals het moet
moet ik gaan bellen voor afspraken te maken, heb ik zo'n hekel aan
Ben ook heel benieuwd hoe ze het doet in het bos. Langs /over de weg is ze echt heel fijn, behalve groot verkeer, dat kent ze gewoon nog niet echt. Ze vindt het nog eng als het zo groot op haar af komt. Als tractor of vrachtwagen stilstaat is geen probleem (meer). Daarom wil ik ook zsm dat ik onder het zadel met haar naar buiten kan, leren ze altijd veel van. Rizanta was mega-verkeersmak, dat was zo fijn. Maar als Bente ietsje makker nog is, zou ook al goed zijn, als ze maar door blijven lopen, dan maakt het mij niet zoveel uit. Ze loopt nu ook wel door, maar gaat ook opzij op het moment dat 'het ding' langsdendert en is toch ook wel een beetje van de kook als het geheel voorbij is. Maar ik ben allang blij dat ze tot nu toe gewoon doorloopt want als ze zich omdraaien dat lijkt me zo ontzettend eng, dat wil ik echt niet hebben.
Mijn dravertje die dus van de baan kwam vond het bos in het begin echt mega -eng. Elke boomstronk, molshoop, struik met bloemen, bankjes en prullebakken, was echt een monster. Zo grappig. En ze schrok van geen enkel verkeer hoe groot of eng ook.
Onze Alwyn (die nu dus bij Tallechie is) vond prullenbakken altijd heel interessant, hij wilde er altijd in kijken
Nou ga zoonlief zo van school halen, het is woensdagmiddag, hoop dat hij vriendje heeft gecharterd om mee te spelen, gaan we wel even wat leuks doen.