Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lijkt me echt doodeng als je wagen omgaat.
Ben na de 26ste weer in Zaandam

tetanusprik van vroegah alleen...
Als 't gaat pussen laat k 't wel even nakijken
) dat doe je natuurlijk niet bij alle paddocks hihi! Het is eigelijk wel zeker, ga dan nu voor de 3de keer in deze week kijken maar nu met mijn mams hihi.. moeders moeten altijd alles natrekken als je zo'n grote beslissing moet maken hihi.. dat heb ik dan altijd
Pff...
ik hou het wel in mijn achterhoofd voor met eventuele bouwplannen
), trailer voor VHU (is ook iets wat ik erg graag zou willen, maar ook dat zal moeten wachten tot ik samenwoon met mijn vriend en we er het geld voor hebben), een prachtig veulen van Royaltjuh!
, en de rest weet ik niet meer (mijn excuses
)
Het echte cadeau komt zaterdag op het feest (weekendje Parijs). Mijn ouders hadden iemand gereserveerd die hier zou komen entertainen (wat zingen en voor sfeer zorgen), maar die belde gisteren af. Zijn vrouw zou het einde van de week niet meer halen. Hij had ons beloofd om voor vervanging te zorgen, maar hij vindt niemand. (dit vind ik eigenlijk niet kunnen, hoe moesten wij op 4 dagen tijd nog iemand gaan vinden?)
Maarja we hebben geen keuze... 
..
)
't was ook een dwergpapegaai, die is misschen wel minder erg?

geniaal
VanHuisUit schreef:Hier gelukkig nog geen muggen...wel veel spinnen![]()
Veel succes wedstrijdgangers! Lekker Napie dat ze geschoren zijn, frisse jongensZul je zien dat het dit weekend gewoon koel wordt met af en toe een buitje. Doe je klasse I of II?
:DCitaat:Maisie: Hou je er rekening mee dat je in die B vrachtwagentjes meestal géén 2 paarden + kar meekan nemen ivm het laadvermogen.
Staan diverse topics op TAO van afgelopen week over die b vrachtwagentjes met verhelderende feiten en kennis

hip 
Want vaak wegen die wagentjes al 3000 van zichzelf.
.. gaat in de verkoop omdat ik misschien een leuke deal met me ouders kan maken voor een ideal of clever tuig