Vanmorgen hebben Thor en ik weer een leuke TWE les gehad, en jawel (met een snoepje) durfde hij eindelijk over de brug die ze op deze locatie hebben. Tot nu toe was het daar niet gelukt, te eng. Maar momenteel is hij helemaal gek van 1 soort paardensnoepjes, dus trailerladen gaat momenteel in 1x, en de brug met een kleine hapering ook. Gek beest. Nu zorgen dat we voldoende snoepjes bij ons hebben
Verder erg moe, ondanks dat ik niets doe, want kan en mag niet lopen. Dus zo even gamen en wat tv of netflix kijken.

!! Vandaag een sneeuwwandeling van tien km, maar je doet er gewoon 2,5 uur over en je moet vanwege de avondklok hier op tijd binnen zijn. Met de gendarmerie hier valt niet te spotten
. Nore lekker uitgeteld nu.
) niet zeggen
gaat het goed met je rug? En ben je een beetje te harden thuis nu je niet naar je paard kunt?
Gisteravond heerlijk gereden en nu weer een zeiknatte rijbak. Ik ben het zat, wanneer komt de lente
paracetamol in huis hielp nauwelijks. Net genoeg om naar het toilet te kunnen
moest ze dus echt aan wennen. Tractoren, auto's vrachtwagens, was allemaal erg normaal zo bijzonder. Maar zo'n fiets
gaat vast helemaal goedkomen