Ze hebben hier dus al enkele tips gepost hierover waaraan het kan liggen en hoe het eventueel op te lossen valt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze hebben hier dus al enkele tips gepost hierover waaraan het kan liggen en hoe het eventueel op te lossen valt.
; je strengen hangen te los, niet te strak. De pony trekt de kar nu op het schofttuig en niet goed op de strengen. Dus je moet de strengen strakker doen. Ik zou op zoek gaan naar een kundig iemand die je kan helpen. Het borsttuig moet zeker niet omlaag en de opmerkingen over de broek komen ook niet erg kundig over. Misschien is er een menvereniging bij jullie in de buurt? Daar zijn altijd wel mensen die je eens willen helpen. Je woont voor mij ook best een flink stuk uit de buurt. Helaas, anders had ik graag met je willen puzzelen naar een goede afstelling.IngridM schreef:Wat ik me afvraag; er wordt altijd geroepen "je kan niet snel van een hca afkomen als het moet" maar in welke situaties zou je dat willen dan? Ervan uitgaande dat ik altijd iemand bij me heb op de fiets ernaast als ik naar buiten ga of in de rijbak blijf met altijd mensen op het erf. Is het juist niet altijd zaak om te moeten blijven zitten? Of werkt dat in de praktijk toch anders?
Ben even benieuwd naar meningen van ervaren menners. Dit is namelijk mijn twijfel om een hca te kopen.
.