[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:34

Ollie1 schreef:
@HT, ik heb je advies opgevolgd..lig al een paar uur in bed met een teiltje naast mijn bed :r , morgen moet ik echt weer fit zijn....

Ga nou lekker uitzieken, Ollie, des te eerder ben je weer op de been. :(:) Beterschap.

Pony's vandaag helemaal schoongemaakt. Ben benieuwd of ze er morgen nog zo bij staan. :+

Vanavond lekker op tijd naar bed en morgen wedstrijd! Misschien dat ik nog even langskom, anders tot volgende week!

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:40

uitziekze ollie! :(:)

@poeltje; veel plezier op wedstrijd en op vakantie!! :)

Hier lekker filmpje kijken. Harry potter :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:55

Nou alles ingepakt <:)
Nu nog gedichten uitwerken :list:
Maar dat kan desnoods zondagochtend nog :+

Ollie sterkte! Er gaat een gemeen buikgriepje rond....
Poeltje veel plezier *\o/*
Andere wedstrijdgangers ook natuurlijk +:)+
Is het gelukt met toiletteren van 'de' hengst Baudy? Heb je een foto van hem trouwens?

Morgen voor het eerst alleen met paard op pad.... deed ik 'vroegah' eigenlijk altijd als ik paard wat beter kende en ze makkelijk trailer op en af gingen. Ben nu toch best wel zenuwachtig := Heb deze trainingsritten expres 'ingeroosterd' omdat ik wil oefenen zelfstandig op pad te gaan. Maar ja, morgen is dus de vuurdoop :o

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:14

Oeps ik heb pony's niet gewassen... ben er vanuit gegaan dat dit niet hoefde. Omdat ze onder de dekens staan zijn ze wel redelijk schoon. Morgen op wedstrijd nog maar snel hengstenvlecht in.

Ollie sterkte en beterschap. Gaat wel erg rond inderdaad.

Succes VHU

Ik ga nog even aan de studie en op tijd slapen. Morgen lange dag... waarschijnlijk na de indoor nog op stap

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:46

Tallechie/Poeltje: heel veel plezier morgen
Ollie: heel veel beterschap
VHU: veel plezier.Kan me voorstellen dat je het spannend vind, de eerste keer alleen op pad.
Aks: filmpje kijken
HT: nog zo'n dierenbeul Foei.

Nou, auto staat ingepakt met alle kadootjes. Voor we morgen weggaan ga ik eerst pony nog wassen en vlechten voor de bixiewedstrijd van zondag. Zondag moeten we al vroeg op pad en morgen waarschijnlijk laat thuis, dus dan maar zo. En dan hopen dat hij schoon blijft :D

Vanavond met Thabor naar springles geweest. We deden in-uitjes, 5 achter elkaar. En daarna nog steeds hogere hindernis, uiteindelijk 1 meter hoog gesprongen (volgens juf, volgens mij was het lager) Thabor gaat zo hard vooruit. Galop wordt steeds beter, hij heeft ook helemaal niet gedramd richting hindernissen. Echt super. Zo genieten om te rijden.

Nu lekker in bad en naar bed.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 01:42

Super dat Thabor het zo goed doet, Tine! Toppers!

Tallechie: Ik hoorde net dat het parcours ruim en snel staat, heb er zin in, tot morgen!

Nu maar naar bed, wekker gaat alweer om kwart over 6 :O

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 07:45

wedstrijdgangers..heel veel succes !!
ollie beterschap ! :(:)
hier moet de pup straks voor haar 2e enting..maakt haar niet uit denk ik zo, ze is nogal een harde.. :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 07:48

Goedemorgen,
Alle wedstrijdgangers dit weekend: Heel veel succes!!! *\o/*

En Olga: veel beterschap :(:)

Wij gaan vandaag een cursus rechtrichten aan de dubbele longe doen.
Arme Janouk en Image ~~}> ze moeten aan het werk.
Ik wil dat al een hele tijd graag leren, dus vandaag gaat het gebeuren. Nu maar hopen dat het weer gaat meewerken :brr: want het is de hele dag in de buitenbak. _-:(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 08:13

Janouk, dat is wel gaaf, lijkt me moeilijk om te doen, veel plezier vandaag, ik hoop dat jullie er mooi weer bij hebben, wie geeft de cursus ?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 08:16

Poeltje dat ruim is fijn... Snuit laat ik zelf wel lopen... Alwyn zien we wel... Begin het nu spannend te vinden. Gaan zo die kant op.

Super Tine.

janouk veel succes en plezier.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 08:19

Goedemorgen
Janouk: wat gaaf, inderdaad ook moeilijk. Ennuh, hoop dat het weer bij jou goed wordt. De voorspellingen voor hier zijn nogal vochtig.
Bianca: zo'n enting stelt toch niet zoveel voor? Prikje en klaar. Komende tijd ideaal weer voor jou om te trainen, want het blijft voorlopig koud. Maak je weer eens foto's?
Poeltje en Tallechie: jullie ook foto's maken he? Vind het zo jammer dat ik niet kan komen kijken/meedoen. Maar ja, wij hebben ook een leuke dag. <:) :){

Zoonlief slaapt gelukkig nog steeds, ondanks de toch wel heel spannende dag voor hem.
Ik ga pony uit de wei plukken en mooi maken.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 10:56

Veel plezier en succes voor de wedstrijdrijders, en een fijne zaterdag voor iedereen!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:07

ging prima hoor..de enting steld ook niets voor, maar onze Dakota..die gilt vreselijk als ze een prikje krijgt..
Tchica die eet lekker het koekje en merkt niets..super !

verder iedereen veel succes ! *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:34

Alle wedstrijdgangers (Poeltje en Tallechie en wie ik misschien vergeten ben :o ), heel veel succes vandaag +:)+

@Janouk, heel veel leerplezier met het rechtrichten :j
@Tine, veel plezier bij <:) :){ vandaag :D
@Maisie, veel plezier bij de Welsh Young Stock Show vandaag met Robin :j

Hier gelukkig iets beter dan gisteren. Ik was na het eten maken gisterenavond zo misselijk geworden dat ik in mijn bed ben beland met een teiltje om er vervolgens vannochtend om 9.30 uur weer uit te komen :o . Het voel me nog niet top maar gelukkig wel weer beter dan gisteren. Ik doe vandaag gewoon nog lekker rustig aan en hoop morgen weer lekker te gaan rijden met Bruutje. Het is even niet anders :o

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:36

Ollie: teiltje vol of teiltje leeg := ?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:38

@Gem, 1x wc-pot vol daarna teiltje (gelukkig) leeg en bleef het bij het gevoel en stond het er voor 'just in case' _/-\o_ :=

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:42

:D , heerlijke details :D :D _O- !

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:51

Valt dan best mee Ollie, toen ik die buikgriep had vlak voor mijn vakantie zat ik met een emmer op de wc en daarna wc vol en emmer vol ;)

Heerlijk met de mannen van stal en hun 2-span Friezen op pad geweest in het bos. Wat een geweld voor de wagen, schitterend! Er was ook een toertocht mountainbikers bezig, die kwamen we telkens tegen. Het linkerpaard werd er soms wat gespannen van, is heel sensibel friesje, maar kon later weer lekker ontspannen. Nu lekker opwarmen in bad! Rest van de dag heerlijk thuis freubelen en rotzooien.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 14:59

@Frensie, ik had ook geen échte buikgriep maar misselijk van mijn medicatie (bijwerking) en heerlijk op pad geweest met een paar 'zwarte parels' helemaal geweldig!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 15:11

Oh ik had begrepen dat je het beruchtje buikgriepje te pakken had! Wat een vervelende bijwerking! Heb je die medicijnen lang nodig?

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 17:47

hj snelle kletsers, probeer snel weer mee te kletsen, vandaag met bicci sint gevierd, allemaal op schoot gezeten, ook de volwassenen. Even pica's van kids showen.
ons meisje bijna drie maanden
Afbeelding
en met de sint
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:26

Heerlijke foto's Biancailona <3 jeetje dat Dakota zo piept met de enting.... :(:) Mies vindt de DA doodeng en als ze de kans krijgt hapt ze :oo Maisie ben heel benieuwd hoe het is gegaan! En natuurlijk met Tallechie en haar duo penotti mannetjes en Poeltje ook natuurlijk. Janouk moet ingewikkelde toeren doen B-) Ollie loopt rond met emmer %) en Frensie stoer op pad (en wat leuk van het bijrijdpaardje +:)+ ), Tine druk met <:) :){ (iedereen denk ik := ) en heb ik nu iedereen zo'n beetje weer gehad?

Hier gelukkig & tevreden met hoe het vandaag ging met de rit <3
Bente is met alles super braaf geweest (zo trailer op/af, rustig eten bij trailer, geen gedoe tijdens vervoer en tijdens de rit zelf 8-) ), even wat gespring/gestuiter omdat we in een groep reden en ze vond een paard beetje eng }:0 maar ze was net een berggeit over de (hoge :oo ) heuvels. Erg leuk om te doen. Weer hele mijlpaal. Nu durf ik ook wel weer te gaan trainen op Meyendel (is bij Wassenaarse duinen, ook zo'n prachtig gebied) :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:29

@Biancailona, wat een leuke <:) foto's van je kroost :j
@VHU, heerlijk zo'n dag waarbij alles goed is gegaan en hebt genoten *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:56

BI leuke foto's!
VHU topdag! +:)+ Jammer dat Gwin geblesseerd is, had graag met je willen trainen bij Meijendel!

Vanmiddag lekker middagje gehad. Met Zhazha en Beer naar het 'grote' bos geweest, lekker rondje van 45 minuten gemaakt. Daarna lekker gewerkt aan een quilt, heerlijk kaarsjes aan en kachel lekker warm en buiten regen, ik hou wel van zulke dagen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 21:59

thanx
@vhu, mooi gebied om te gaan trainen
@ollie, beterschap
@frensie, lekker 2span gereden, was mooi weer voor, ondanks frisheid
@tine, spannende dag goed verlopen?
@janouk, hoe ging cursus?
@biancacoo, nieuwe foto van grotere wordende pup