join the club
Citaat:Maar leuk nieuws vanuit Dalfsen: We hebben een marathonwagentje voor Simba gekocht!!! Durf ik hier ook te posten
ook het andere ponytje van Fayegale ( welsh A The General) is ook licht betuigd , dus wie weet..
Ollie komt begin mei logeren, dan krijgen we menles...!!! Ollie kijkt uit voor een goed tuig, dan weet ik zeker dat het past!
Ollie alvast bedankt
Even snel bijgelezen...was vrij vandaag maar erg drukkies gehad
@VHU, gefeliciteerd met je trailer en gatsie hondenpoep in de huiskamer
@Akshay, we duimen voor je stage
@Janouk, de buit is binnen hoor
en adem in, adem uit.... ik vind het wel goed dat je het goed aangepakt hebt
Ik lees verders iets over vermoedelijke Rhino in Duitsland en Vlissingen, ik wacht eerst maar af tot het definitief bevestigd is ... maar knap waardeloos is het wel. Heb me ook helemaal nog niet ingeschreven voor het voorjaar/zomer... ik dacht ik wacht eerst de kampioenschappen en nu ook de rhino af
Voor de paardjes met mok
Ik ga inderdaad in mei richting Dalfsen en neem dan ook Brutus mee... we gaan dan lekker rijden met de pony's... ik heb er nu al zin in... ook om Simba even te knuffelen
. Ik zal zorgen dat ik ze in huis heb
...hopelijk vind Rembrand hem zoooo mooi dat hij hem heel laat
ik heb nog een Zilco tuig....past op pony's van...115 tot 150...want ik heb verschillende onderdelen voor pony en cob erbij...als je belangstelling hebt ?? het zoekt een nieuwe eigenaar...
en vooral deze....
mag niet ontbreken...want dat is het hier...
Ik bedoelde te zeggen dat deze paarden niet in contact komen met vreemde paarden, maar dan nog kunnen ze drager zijn en bij verminderde weerstand het virus uitscheiden... maar ze zijn in goede gezondheid dus geen reden tot paniek, smid kan gewoon langskomen.
hahah), dat zou moeten helpen.