super tine!die stress is vast weg!
nu gaat de rest ook wel goed komen!
ik heb wel een mobiel nr, maar bel inderdaad ook altijd 's avonds, om niet te storen tijdens het werk...
jammie zoveel appels, zullen de beesten wel blij mee zijn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ollie1 schreef:@Tine, wat fijn dat het ijzer er weer onder zit. Ik rijd inderdaad ook Z en op 1 of andere manier gaan ze het dan ineens niet meer snappen
(of gaan ze het te goed snappen
). Heb mijn puntje voor het ZZ maar ik kan momenteel als Brutus zich zo gedraagd nog geen goede Z-proef rijden
*
arm jeuksmoeltje
en nu lekker voor gaan bereiden, geloof in jezelf wij doen het zeker!
Dankje VHU en rest.

)
was wassen met 2 colaflessen vol met water 1 om nat temaken en te zepen en 1 om af te spoelen (heel belangrijk goed afspoelen).
(eigelijk mis ik onze ouwe lab ook nog steeds
)
)
)
Ik denk dat ik mee ga met eefielover. Vooral veel sudocreme smeren en af en toe wassen en goed droog deppen. Waar kan je die cure mok pillen kopen? Paardendrogist? Kzal trouwens zelf ff rondneuzen op internet.
Heb d'r maar even toegefluisterd dat we nog gaan slapen, hihi. Ik denk niet dat ze haar pup mist, volgens mij vindt ze het wel lekker rustig. En gistermiddag was mijn moeder hier, die heeft heel veel met haar gespeeld.
voor jouw armen 
anders had ik ook dat in bedwang kunnen houden... Maar ik vind binnen 20 minuten kap en paard gescheiden van elkaar terug 
Hij staat er wel lekker relaxt bij te kijken 

Als ik dat gedaan heb sleur ik lekker de grote woef mee naar stal, ik heb zin om lekker uit m'n dak te gaan met een halvegare schnauzer