Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van wanneer tot wanneer is het eigenlijk carnaval, want dan vlucht ik die dagen weer terug naar boven de rivieren.
Wat heb ik toch een fijne mormeltjes 
. Ik dacht nog ik ben vandaag niet jarig maar volgende week
. Kom ik thuis blijkt dat zowel manlief als ik onze trouwdag waren vergeten maar onze visite niet
Tsja ik voelde me wel even knap banketstaaf 

.. rivaldo liet een scheet en daarna wat bokken sprongen en toen gingen ze weer hihi..
) was dat nog 'in' zeg maar nu vind ik het vooral irritant.
dat dyslectische ben ik pas achter gekomen toen ik al 45 was....hoezo
't Is een rare vorm waardoor ik vooral bij bijv multiple choice tentamens enorm in de war raak. Maar het schijnt ook te maken te hebben met het feit dat ik de weg heel snel kwijt raak en me niet kan orienteren in gebouwen enzo. Maar goed, ik zit er niet zo mee, 't is hooguit op vakanties irritant (ben ook nogal eigenwijs
dus dan zegt manlief, nee schat, dat is echt niet die kant op, loop / rij ik gewoon door
) want ik geloof dat dan echt niet he. Totdat ik weer eens ergens in een of andere uithoek / maisveld of zoiets beland en denk: volgens mij had hij toch gelijk
Naja, laat ik het zo zeggen: het heeft ons op plaatsen gebracht waar we anders nooit zouden zijn geweest
Ik vind (goed opgevoede) labbies zo ongelovelijk leuk.
wist niet dat ik het nog in me had 
. Snap niets van die msntaal en vind het heel lelijk.

. Gisteren erg mee bezig geweest en dat is dus zo niet mijn ding. Maar goed...heb toezegging dat ze het vandaag overmaken
Ging om behoorlijk bedrag en heb dat geld gewoon wel nodig potverdrie! Ik krijg mijn geld tot nu toe altijd wel maar soms moet ik er enorm achteraan. Een van de nadelen van zelfstandig ondernemer zijn.
Keuken staat er in mei een jaar. Hebben een stukje aangebouwd. Kleed hoort daar eigenlijk niet op de grond maar is voor Joep om op te spelen omdat hij over het laminaat zo uitglijd. 2 mensen die ik ken hebben ook een zwarte labrador pup dus we gaan binnenkort eens meeten.