[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rhine_

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:53

Haha het gaat maar tot + 20.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:54

ow..

:-(
dan zie je straks niks meer?

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:57

Nee zo erg wordt het wel niet. Voor veraf heb ik nog niet zo sterk dus. en na de pubertied blijft het hetzelfde normaal.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:58

lot, wat heb je voor lizzy gekocht?

De film avatar is gaaf!
The green hornet wil ik ook nog naartoe.
Ga vrijdag naar Love&other drugs.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:59

@rhine, gelukkig dan...
@yves,....green hornet is thuis op dvd even leuk denk ik...

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:04

Het komt gwn omdat ik al men spieren niet goed kan gebreuken.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:06

bleeegh! wat gaan jullie hard!
En dan tot mijn allergrootste schrik ook nog die stomme MSN-taal erbij, bah, moet ik me verdorie nog concentreren ook voor het bijlezen van het topic.

Verder lees ik hier in de gauwigheid tussen de regels door iets over een carnavalmeeting?!?!
Gatver, heb echt helemaal niks met carnaval :+ Van wanneer tot wanneer is het eigenlijk carnaval, want dan vlucht ik die dagen weer terug naar boven de rivieren.
Een stuk of 10 pagina's terug werd er nog gevraagd waar ik dan vandaan kwam, ik woonde eerst (en mijn ouders nog steeds) in de Hoeksche Waard. Ben inmiddels al enkele jaren inwoonster van het dorpje waar Fransje Bouwer ook woont :)ddd -O-

Hier vandaag weer een dipje. Gisteren de medicijnen teruggeschroefd, maar vandaag gaat het weer voor geen bal. ;(
Gelukkig voelen mijn paardjes dat aan. Van Sun wist ik dat natuurlijk wel, maar vandaag eigenwijs geweest en Sun voor de wagen en Storm naast de wagen geknoopt en een rondje gaan rijden. Storm vraagt (nja, eist eigenlijk) normaal dan heel veel aandacht, maar vandaag liep hij keurig in een goed tempo mee. <3 Wat heb ik toch een fijne mormeltjes :)

Groetjes, lacuna

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:11

Goedenavond, ik kan dat ook niet goed lezen die msn-taal en vind er ook geen hol aan :o

Vandaag had ik wel weer een blunder... na 2 dagen op bed gelegen te hebben ben ik vandaag lekker aan de gang gegaan met mijn pony's. Even boodschappen gedaan en toen ik even op het dorp was werd ik gebeld dat er visite was :? . Ik dacht nog ik ben vandaag niet jarig maar volgende week :P . Kom ik thuis blijkt dat zowel manlief als ik onze trouwdag waren vergeten maar onze visite niet := Tsja ik voelde me wel even knap banketstaaf :o

@Lacuna :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:13

oliie toch :+

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:21

Wieneke zou wellicht veulenen in de carnavals week dus ik ben dan veel op stal. mooi toch.
Verder hier zoveel verteld dat ik het niet meer samengevat krijg.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:47

lol ollie :P

@lacuun; knuffel! je krijgt een pb maar ik kan ff niet veel meer typen

ik ben net thuis van laptop-reanimatie.. duurde verdomd lang, maar 't is weer een goei ding nu :D
heb alleen gigantisch hoofdpijn, en schijn morgen en overmorgen om 7uur in de trein te moeten zitten, tot na 5en morgen zelfs... damn..
ik hoop dat die migraine z'n eigen gedraagt, en 't weer ook.. ik heb namelijk geen tijd gehad voor 'n regenpak etc.. gvd... $*&^^% baalt

goed, ik ga brood smeren en m'n nestje in, misschien dat ik dan morgen fris en fruitig kan opstaan...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:56

@Naaltje weltrusten en hopelijk zet de migraine niet door...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:19

Afbeelding
Joepje zoals ie nu is hij is al groot he <3

Verder niet echt lekker bij kunnen lezen door die msn taal. Wat rottig te lezen zeg !!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:24

Knappe joep wat een heerlijk koppie

VHU: hij heeft inderdaad witte haren op die plek, nu scheelt het dat hij bont is, maar toch zonde, zullen ze daar ook nu meer last van hebben? Vandaag aan gevoelt en voelt normaal en lijkt niet echt gevoelig. Enkel zijn oren naar achteren maar ik zat best te prikken en dat vind hij dan overal irritant :P

Naaltje: Slaap lekker hopelijk zet het niet door..

Lacuna: heel veel sterkte meis :(:)

Rhine: vervelend zeg dat je het niet kan zien, dat 3d trekt mij ook niet echt ben een typ wat graag schuilt als ik iets eng vind en als het dan ook nog op mij af komt hihi nee dankje :P

Vandaag de mannen weer even laten rennen ze waren zo fris dat ik niets hoefde te doen in het begin :P.. rivaldo liet een scheet en daarna wat bokken sprongen en toen gingen ze weer hihi..

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:41

Jeeeejjjj heb het geld ontvangen van de tegenpartij zodat mijn scooterschade betaald kan worden :D (mijn scooter staat nog steeds bij de dealer voor lange levertijd van de onderdelen, heb nu een leenscooter)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:52

@Rivaldo, wat fijn dat het geregeld is +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 00:19

Hallo dan, drie pagina's doorgeworsteld :list:
MSN taal kan ik ook niets van. In de tijd van Prince (tja ik ben oud ;) ) was dat nog 'in' zeg maar nu vind ik het vooral irritant.
Ben daarbij (licht) dyslectisch, jawel en dan ook nog docent Nederlands. Ongelovelijk he B-) dat dyslectische ben ik pas achter gekomen toen ik al 45 was....hoezo :o? 't Is een rare vorm waardoor ik vooral bij bijv multiple choice tentamens enorm in de war raak. Maar het schijnt ook te maken te hebben met het feit dat ik de weg heel snel kwijt raak en me niet kan orienteren in gebouwen enzo. Maar goed, ik zit er niet zo mee, 't is hooguit op vakanties irritant (ben ook nogal eigenwijs O:) dus dan zegt manlief, nee schat, dat is echt niet die kant op, loop / rij ik gewoon door :j ) want ik geloof dat dan echt niet he. Totdat ik weer eens ergens in een of andere uithoek / maisveld of zoiets beland en denk: volgens mij had hij toch gelijk _O- Naja, laat ik het zo zeggen: het heeft ons op plaatsen gebracht waar we anders nooit zouden zijn geweest :+

Wat is Joep een scheetje van een hond <3 Ik vind (goed opgevoede) labbies zo ongelovelijk leuk.

Zo heb me toch hard gewerkt vandaag, :7 wist niet dat ik het nog in me had :D

Nou gelukkig biedt er niemand op de trailer en onze wagen, vrees dat het een te spontane actie van mezelf was. Hebben jullie dat ook wel eens dat je er helemaal de balen van hebt en denkt: waar zijn we in godesnaam mee bezig? Nou dat had ik gisteren toen ik de stal zag (een grote zooi), de ponys' (ach wat wilde ik graag met ze aan de slag) en mijn werkeloze wagen (zonde!!!!).

Vanochtend goed aan de poets en een goede man plus groom die me goed influisteren en nu gaat het wel weer :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 07:50

fijn vhu. Zon baalmoment hebk ok wel eens.. Dan vind k dat k het niet goed genoeg doe voor dids.. :o
Fijn laura!
Zo,zit al in de trein. Wat n hel :p bedje lag lekker zegmaar.. :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 08:46

Goedemorgen. Heb alles gelezen, sluit me aan bij eventuele samenvattingen :D . Snap niets van die msntaal en vind het heel lelijk.

Ik heb ook af en toe zo'n baalmoment hoor. Vind ik ook dat ik het niet goed genoeg doe.

Gisteren dus uit eten geweest met man en kind. Ik had gereserveerd bij een Libanees restaurant. Waren we nog nooit geweest, maar leek me wel leuk om eens uit te proberen. Stond met grote letters rookvrij op, komen we binnen, dikke walmen rook. Eigenaar kwam ook helemaal niet naar ons toe. Maar goed, dat was minder belangrijk, ik ga niet in een rookhol zitten, dus maar weer vertrokken. En besloten naar "ons" Japans restaurant te gaan. Maar ja, dat duurt natuurlijk wel veel langer. We waren de enige gasten, dus qua tijd viel het nog mee, na 2,5 uur stonden we weer buiten. Maar voor een schoolgaand kind natuurlijk wel wat aan de late kant.

Ik ga nu snel paarden poetsen en op de trailer zetten, dan kind aankleden, naar school brengen en dan door naar manege voor priveles vanmeninstructeur. Nog maar eens die gekke Z proef doornemen.

Fijn Rivaldo dat het toch goed gekomen is. Misschien moeten we toch wat meer vertrouwen hebben in medemens

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:06

Goeiemorgen ! *D

Joepje is gaaaaaf !! stoer koppie hoor !!
Ben gek op honden. :j

Rivaldo, goed dat je je centen hebt van de scooter !!

VHU hard gewerkt ! *\o/*

Voor de rest, msn taal is ook niks voor mij .... kan het wel ontcijferen, maar zelf schrijven hoooo maaarrrr.

Gisteren les gehad, paardje had met onze eigen wagen in de les veel meer rust in haar lijf, netjes allemaal, stelling moet nog beter worden, maar.......we beginnen nog maar net !!
Koetsentrailer werkt wel fenomenaal ! *\o/* :o :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:13

Wat een erorm leuk hondje hier boven :+:
Laura fijn dat de tegenpartij betaald heeft!

Ik ga zo ff boodschappen doen met mn moeder. Er werkt echt een lekker ding bij de albert heijn hehehe, dus ik doe tegenwoordig de boodschappen :Y) :')

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:14

Mogge,
@Tine, rijd ze! Gaat helemaal goedkomen met die proef ;)
@Maisie, wat een heerlijke hond is Joep die foto's op je hyves zijn ook zo <3
@Biancoo , wat fijn dat je heerlijk gelesd hebt
@VHU, ik denk dat we allemaal wel eens denken 'waar ben ik toch mee bezig', dat denken de mensen in mijn omgeving ook regelmatig en snapen niet dat ik het naast mijn werk etc allemaal vol kan houden zo'n strak schema en verklaren me ook voor gek :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:40

@Rivaldo heb bij een van mijn paarden ook een keer zo'n witte plek gehad na een endurance wedstrijd. DIe plek kwam er pas zo'n twee weken later trouwens. Maar het was geen echte drukplek, het zat er vlak tegenaan. Na een keer verharen kwamen er geen witte haren maar weer gewoon bruine haren weer terug, tot mijn grote geluk. Dus wie weet gaat dat bij Riv ook nog gebeuren. Dan schijnt het dat 'alleen' de haarzakjes gekneust zijn maar niet het onderliggende weefsel.

Nou gelukkkig ben ik dan niet de enige die de moed soms in de schoenen zakt. Had ook nog gedoe met betaling van twee facturen dus bedrijven die aan mij moesten betalen. Ze kwamen maar niet af >;) . Gisteren erg mee bezig geweest en dat is dus zo niet mijn ding. Maar goed...heb toezegging dat ze het vandaag overmaken ~~}> Ging om behoorlijk bedrag en heb dat geld gewoon wel nodig potverdrie! Ik krijg mijn geld tot nu toe altijd wel maar soms moet ik er enorm achteraan. Een van de nadelen van zelfstandig ondernemer zijn.

Zoonlief is hier dus net naar school, Tine is nog onderweg en gaat zo de proef oefenen, ik ga zo naar Rizanta, misschien ook maar eens een proefje oefenen :D

@Maisie, afgezien van de schattige hond, wat hebben jullie een fijne keuken :j

Lacuna wat vervelend dat je met teruggedraaide medicatie weer zo'n last hebt :(:)
En Buckje, ik hoop dat de spalk goed gezet is? Krijg je die meteen mee trouwens of heb je alleen een mal moeten laten maken?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:54

@ VHU dank je :D Keuken staat er in mei een jaar. Hebben een stukje aangebouwd. Kleed hoort daar eigenlijk niet op de grond maar is voor Joep om op te spelen omdat hij over het laminaat zo uitglijd. 2 mensen die ik ken hebben ook een zwarte labrador pup dus we gaan binnenkort eens meeten.

Ach ik heb soms ook wel eens het idee dat ik de boel beter weg kan doen en dat ik toch echt meer moet gaan trainen. Vooral robijn dan denk ik ach hij staat op de wei daar kan ie ook lopen en omdat ik zo moet opletten als ik met hem buiten ga rijden. Maar ik ga proberen ze morgen allebei voor de wagen te zetten en vanavond ferro longeren als er niet te veel water uit de lucht komt vandaag.

@ rivaldo fijn dat het geld er is. wij hadden 2 kapotte auto's kost ook weer alles ;(

@ tine succes met oefenen!!!!

@ ollie nog gefeliciteerd met je trouwdag haha.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:57

Maisie-Joep is leuk
Naaltje-Zat vanmorgen erg vroeg in de trein.
Rivaldo-Wat fijn dat het toch goed gekomen is met het geld voor de scooter.
Jellee-Ziet lekkere dingen bij AH.
MSN taal vind ik ook niks,snap er geen bal van.
Koetsentrailer bevalt ons ook heel erg goed,geen wagen meer in de bus duwen,die blijft schoon om in te slapen.

Gisteren besluit genomen om Lotte te verkopen,en een ander klein paardje ervoor terug te kopen.