Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viva heeft een merrieveulennnnnnn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was vanmiddag al op stal, ze moest nog naar de hoefsmid om de ijzers eraf te laten halen. Dus stappend heen, zo ver is het niet. Heb nog getwijfeld of ik wel zou gaan want ze had wat harsjes aan dr tepels.... Toch gegaan, Vief was fleurig en voorwaarts.
Bij terugkomst nog steeds hars, weer in land gezet. Eigenaar een smsje gedaan dat ie op moest letten...
Zit ik op verjaardag, smsje dat het gezond is. HUH?! Dus gelijk gebeld, bleek Viva binnen 10 minuten van niks zo een veulen uitgepoept te hebben. Zn dochter (DA) was net thuis, die dacht dat het vannacht zou komen. Hij heeft haar maar weer opgebeld want na 2x liggen en staan in een minuut hingen de pootjes er al uit!
Hij had mij ook nog gebeld, maar kreeg voicemail (poedersuiker, tuurlijk net op dat moment!).
Dus jarige job heeft de laatste visite de deur uit gezet (of nouja, die zou net weggaan), we zijn in de auto gesprongen en naar VIef.
Echt een mooi bruin merrieveulentje, kolletje, snebje, 2 witte achtervoeten en lijkt nu al heel netjes in elkaar te zitten! NAtuurlijk had ik geen camera bij de hand, zijn wel foto's gemaakt maar die komen als ik ze heb. Morgne maak ik natuuuuurlijk zelf
Oehhh, ben echt heel blij! Ben ook een klein beetje mama geworden
Viva is er helemaal wijs mee. Ze had wat last van de snelle bevalling, maar toen ik weg ging leek het al aardig op te knappen en stond ze rustig bij te komen. Dr kind heeft dr eerste slokjes voor mn neus genomen en probeert nu dr benen te besturen.
Ik zal nu eerst ff slapen!