Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chikkie96 schreef:Jij begon
LADPR schreef:Volgens mij heeft niemand die dingen gezegd hoor?
Michelle_X schreef:)mensen waar hebben we het over...... 3,5 km? 3500 meter? dat kan misschien zelfs wel in 20 minuutjes á een kwartiertje....
Een paar triljoen, we hebben het hier over 3500 méter 3,5 km..
ik fiets het 4 dubbele naar school heen en terug, en ik leef nog hoor. Dit is natuurlijk niet te vergelijken maar om het idee een pony gaat niet dood van 20 minuutjes extra stappen
Divine schreef:Jullie sluiten je allemaal bij elkaar aan, als 1 grote mini-clan tegen de anderen. Dan doe ik dat ook maar, ik sluit me op mijn beurt aan bij Sjonniej. Da's een goed idee, met een slaapzak bij in de stal gaan liggen. Heb me altijd al eens afgevraagd waar mijn paard en pony het 's nachts over hebben, als ze niet liggen te slapen.
In jullie ogen ongetwijfeld zwak, maar ik stap hier ook op. Als ik in jullie HK-topic moet lezen dat jullie graag willen dat dit een "rel-topic" is en dat "ik ben lekker aan het rellen" heel belangrijk voor jullie is... veel plezier ermee, maar daar voel ik me te goed voor.
Onze reacties zijn goedbedoeld geweest, niet om te rellen of wat voor reacties dan ook uit te lokken. Maar als er niet meer normaal kan worden gediscussieerd en mensen lopen elkaar op te stoken in een ander topic om hier maar zoveel mogelijk reacties uit te lokken, dan bedank ik daar voor.
15-20 min, 3,5 km... da's toch al snel dik 10 km per uur in stap. Raar dat er nog geen aparte SGMW's zijn voor dit soort superpony's. Wij kunnen daar namelijk nooit meekomen.... Toch eens een balletje opgooien bij de KNHS.
Kan er niet anders dan om lachen. Ik ga meteen op zoek naar het men-shetten-vrienden-clubje-huiskamer-topic
(deze is nog beter EchWel!!!) sonjim schreef:3,5 km is echt wel 3500 meter als je me niet gelooft moet je misschien eens een tabel opzoeken.
LADPR schreef:Sjonniej: Jullie probleem is toch echt lezen. Ik trek me wel wat aan van alle commentaar en doe ook zeker wat met tips.
sonjim schreef:Echwel, mag ik jouw vragen waar je een marathonwagen van 140 kg voor een grote pony uithaalt. Ik ben op zoek naar een lichtgewicht marathonwagen voor tweespan mini's en de lichtste die ik daarin vind zijn 100 kg, met een spoorbreedte die minder dan 1,2m is en een hoogte van ongeveer 80 cm.