Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Albertine_N schreef:*oppert een sticky op AR voor onnuttige posts*
ja maar wíj hebben nog wat serieus toe te voegen aan deze discussie, en we zijn niet iemand die eventjes komt kijken en een héle domme opmerking maken
Napie schreef:Soms een hele tijd niet en dan toch weer een heel aantal nuttige posts. Het verschilt van week tot week. Nu het mooie weer er weer is en de wedstrijden weer beginnen, kunnen we vast weer een aantal nuttige posten verwachten (gezien veel menners een winterslaap houden of beginners nu het mennen gaan proberen)
'beginnende menners' zaten waarschijnlijk even in een winterdipje
)
Ga ik voor jullie nog een keer opperen in het Team
Je topic sneeuwt in het gewone gedeelte toch onder en je krijgt van de rest van de bokkers toch geen advies waar je écht wat aan hebt. En das toch wel een beetje de bedoeling. A10 schreef:Dat zien ze toch --mits ze verder kijken dan de neus lang is-- als ze AR openen.
Als ik in een voor mij nieuw forum ga reageren dan lees ik altijd even FAQ of Sticky door, en de daarbij behorende artikelen.
Yeeeuhj! Eindelijk is er eens actie ondernomen, het AR ITP forum is een feit. Goed gedaan mod's!
Ibbel schreef:Op zich heb ik er geen problemen mee als er een verzameltopic komt met: pas op, kijk hier hoe het mis kan gaan. Waar we het al eerder over gehad hebben.
Wel 1 voorwaarde: alleen eigen foto's, of foto's die de krant al eens gehaald hebben, en in dat laatste geval met bronvermelding.
Zeepkisten topics kan je dan netjes verwijzen naar zo'n 'ongelukkenverzameltopic' en hoeven dan dus niet te verzanden in 'pennybashen'.
En ik wil daar dan ook best een sticky van maken, van zo'n topic. Het zou ook interessant zijn om het vervolg (hoeveel problemen met paard opnieuw voor de kar te krijgen en zo) erbij te vermelden.