[AR] dressuur en vaardigheid 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:34

Gefeliciteerd allemaal, leuk dat er meer mensen gaan starten !

Gisteren ook gestart, iets meer van verwacht maar de ponies waren bommetjes. Hierdoor een paar keer aan de huppel en niet helemaal goed bij hun werk.
Ik had smorgens mijn proefjes nog even geprint, netjes gelamineerd. Tweede proefje was mijn groom ineens stil…bleek dat ik blad 2 met de text naar de verkeerde kant had gelamineerd. Ze keek dus op een leeg blad haha.
Ik was er gelukkig bijna dus de jury heeft even uitgelegd wat ik moest doen en toen konden we weer verder. Foutje :+
Maar evengoed 2 puntjes erbij.

Grainey

Re: dressuur en vaardigheid 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 12:59

Gefeliciteerd allemaal, ik bewerk de proefjes zodat ze op een kantje kunnen staan, dan lamineer ik ze, van een klasse, tegen elkaar aan, heb je altijd het goede proefje erbij.
Ik vergroot de letters ook tegelijkertijd, zodat er geen paniek ontstaat als mijn groom de bril vergeten is 8-)

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:06

Meestal ben ik ook wel iets creatiever, maar kort nachtje en even snel ging koste me nu even 5 minpunten. Ach eigen schuld :P
Ik moest vooral wel lachen om mijn groom, ineens was het stil hihi

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:04

Haha ohjeej, niet handig letsdunit.

Leuk al die startende mensen !

Ik moet(nee mag) zaterdag weer. Zal m'n proefjes alvast in m'n symbolentaal uittikken en printen en lamineren. Iets met geen voorlezer :p

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:44

Toydoll. Ik oefen de proef altijd met de proef bij mm voeten op de kar. Mag ik ook zo starten? dan Kan ik ook zonder voorlezer op pad☺

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 00:59

Je mag de proef ook uit je hoofd rijden zonder voorlezer, als jij dat goed kunt met de proef bij je voeten, houdt niemand je tegen, maar houd er wel rekening mee dat je een menschort om hebt, die kan het zicht op de proef wat veranderen :).
Zo heb ik ook wel geoefend, maar dan wel in symbolentaal, net zoals Toydoll, want anders was ik meer bezig met opzoeken waar ik was, dan dat ik vlot een proefje reed.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 07:24

roekes schreef:
Toydoll. Ik oefen de proef altijd met de proef bij mm voeten op de kar. Mag ik ook zo starten? dan Kan ik ook zonder voorlezer op pad☺

Als ik ook start, kun je mijn voorlezer wel lenen (als ie dat wil ;) )

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 08:09

Dank je Irene, er zijn meestal voorlezers genoeg. Ik vroeg me af of je met een spiekbriefje op de kar ook mocht rijden in de ring. ik lees jou ook graag voor hoor!

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 09:41

Ik doe de proeven altijd uit mijn hoofd. Hoe vaker je dat doet hoe makkelijker dat het gaat. Een voorlezer vind ik heel vervelend. Mijn vriend doet het weleens, maar kan zijn mond niet houden als het verkeerd gaat. b.v. als ik te dicht bij de hekjes rijd. Dat is pas irritant!!!! {:)-:( :D :D Dus die gaat niet meer mee op de kar. En mag buiten de hekjes blijven.

Nog 5 weken dan mogen we ook weer in de ring verschijnen.... duurt veel te lang van 12 november tot 4 maart geen wedstrijden.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 10:02

Kunnen jullie al inschrijven voor de wedstrijden in Winschoten 4 maart en Assen 11 maart.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 10:04

yarrah schreef:
Kunnen jullie al inschrijven voor de wedstrijden in Winschoten 4 maart en Assen 11 maart.

Winschoten ga ik niet heen maar in Assen kan dus ook nog steeds niet inschrijven haha :)
En hij staat er al wel een aantal weken op dus had gehoopt dat het al bijna kon.

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 10:21

Mag ik me hier ook melden?
Start zaterdag me derde wedstrijd ooit in Hierden

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 10:22

Assen kun je al inschrijven vanaf 10 januari.. Maar het vraagprogramma staat nog in concept.. Ik heb een ï schrijfformulier gestuurd naar het e-mailadres

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 11:05

Hippolytushoef wordt 7 Mei en 24 September. Die verschijnt op sommige lijsten wel en sommige niet, wordt aan gewerkt.

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 12:12

Heeft iemand de nieuwe datum van het districtskampioenschap west al voorbij zien komen? Ik hoorde dat 2 sept hem niet werd omdat het dan samenviel met de kampioenschappen SGMW, maar ik zie de nieuwe datum nog nergens staan.. Iets met ongeduldig en vakantie boeken haha :')

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 12:52

In west is het districts kampioenschap wel 2 september als het goed is. Week eerder kon niet ivm evenement op die locatie.

Word een lang seizoen op deze manier, ik vond het wel prettig dat de hippiade wat naar voor gekomen was. Maar nu zelfs na de horse event. Word in september dus nog even flink aan de bak voor mijn pony's (districts kampioenschap, horse event, hopelijk hippiade en ik rij Hippolytushoef normaal ook).

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:45

O ik hoorde juist dat t wssl wel een week eerder wordt :') Naja dan wachten we t maar ff braaf af!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:49

dennis: helaas komt de DK west niet naar de Haarlemmermeer,2 sept is gelijk met een samengestelde kampioenschap udde. en dat mag niet op 1 dag. weekend ervoor is heel de Haarlemmermeer op zijn kop door mysteryland.

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:54

Happytime, dan zal het wel een andere locatie worden of niet? :)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:12

lanouska schreef:
Assen kun je al inschrijven vanaf 10 januari.. Maar het vraagprogramma staat nog in concept.. Ik heb een ï schrijfformulier gestuurd naar het e-mailadres

En ook n bevestiging gehad?

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:14

yarrah schreef:
Ik doe de proeven altijd uit mijn hoofd. Hoe vaker je dat doet hoe makkelijker dat het gaat. Een voorlezer vind ik heel vervelend. Mijn vriend doet het weleens, maar kan zijn mond niet houden als het verkeerd gaat. b.v. als ik te dicht bij de hekjes rijd. Dat is pas irritant!!!! {:)-:( :D :D Dus die gaat niet meer mee op de kar. En mag buiten de hekjes blijven.

Nog 5 weken dan mogen we ook weer in de ring verschijnen.... duurt veel te lang van 12 november tot 4 maart geen wedstrijden.

Geen idee of mijn vriend t kan.. ik rij ze ook grotendeels uit t hoofd maar vind t wel fijn als ik iets ondersteuning heb voor t geval ik wat vergeet :)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:18

Districts kampioenschap zou eigenlijk naar de Middenbeemster komen dit jaar (vorig jaar eigenlijk Maasdijk, bedoeling was om en om). Daar was ik wel blij mee, lekker in de buurt. Hoofddorp is ook nog prima te doen dus was daar ook wel blij. Ik ben dus benieuwd waar ze mee gaan komen kwa plaats en datum.
Kunnen we er het weekeind er voor met mysteryland geen kur op muziek van maken :j :+ .

Ik zit half augustus ook altijd met de premiekeuring, afgelopen jaar heb ik die ook al over moeten slaan (jaar daar voor niet, jaren daar voor wel een aantal jaar), dus hoop dat het niet op de zelfde dag valt.

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 17:53

Heeft iemand de startlijst van Bergharen al gezien? De wedstrijd is zaterdag al en ik wil toch onderhand weten hoe laat ik moet rijden ivm voorlezer zoeken enzo

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:26

@ ir1ne.. Nog geen bevestiging gehad.. Vandaag maar is achteraan bellen :D

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:12

roekes schreef:
Dank je Irene, er zijn meestal voorlezers genoeg. Ik vroeg me af of je met een spiekbriefje op de kar ook mocht rijden in de ring. ik lees jou ook graag voor hoor!

Ja hoor dat mag gewoon! Heb ik altijd !

Ik weet alleen niet of het mag bij een SGWM, dat vraag ik me dan weer af, want daar heb ik bij dress/vaardigheid verplicht een groom, toch?