Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Eens kijken wat dat zal geven voor dressuur en vaardigheid!
Maar kan me voorstellen dat ze het bij verenigingen waar niemand of heel weinig mensen met sulky starten, ze het afschaffen oid. Helemaal bij verenigingen die geldprijzen uitgeven, als je in je eentje rijd dan heb je altijd de eerste prijs en start je vaak gewoon gratis daardoor. Ayla schreef:Ik vind het ook een goede regel, maar wel jammer. Ik ben hier in de buurt (oa Kootwijkerbroek/Heeten/Garderen/Overasselt) vrijwel altijd de enige met een sulky, af en toe rijden er nog een of twee mee. Kootwijkerbroek heeft al een sulky rubriek en dat vind ik prima zolang deze niet word afgelast vanwege te weinig deelnemers want dan zal dat vrijwel altijd zo zijn. Ben benieuwd hoe ze dat met de districtkampioenschappen/hippiade etc gaan doen.
, zoals hier op de noordelijke outdoor kampioenschappen. Dat werd toen een chaos van heen en weer rijdende trailers om paarden/pony's weer op te halen en volle karren met degenen die het niet lukte om de aanspanning nog op te halen en die maar bij anderen op de wagen gingen zitten.
.
(we doen mee aan de noordelijke) 11.41.
).
en Oz had nog geen 12x voor de kar gestaan. Maar ze gingen niet eens slecht 179 en 173. Nu zijn we 8 maanden verder en we hebben veel geleerd en gedaan.
. Klasse 3 deed ik ook richting einde al, vond het wel heerlijk rijden.