Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patricia_86 schreef:bij mij is het wel goed gegaan. Ik had mijn startpas al afgemeld per 31-12-2015 in juli ivm blessure pony. Ik zie niks meer staan. Er staat dat hij inactief is geworden per 7-12-2015. Terwijl ik hem opgezegd had per 31-12-2015. Dus eigenlijk hebben ze hem 3 weken eerder inactief gemaakt.
tine10 schreef:Patricia_86 schreef:bij mij is het wel goed gegaan. Ik had mijn startpas al afgemeld per 31-12-2015 in juli ivm blessure pony. Ik zie niks meer staan. Er staat dat hij inactief is geworden per 7-12-2015. Terwijl ik hem opgezegd had per 31-12-2015. Dus eigenlijk hebben ze hem 3 weken eerder inactief gemaakt.
Maar eigenlijk is dat toch ook raar. Stel dat je eind december nog een wedstrijd had willen rijden.....
Daarom had ik hem laten lopen tot 31-12
tine10 schreef:Op onze eerste mail hebben we de standaard reactie gekregen, maar ook de opmerking dat ze nog naar oplossing gingen kijken voor de enkelspanners. Zou ca 2 weken duren. Daarna nooit meer iets gehoord.
Ik hoop, maar weet dat dat een illusie is, dat alle enkelspanners hun passen afmelden en dat de KNHS dan eindelijk door krijgt wat ze hebben gedaan.
Patricia schreef:Rivaldo , had je wel afgemeld al voor 1 december?
Zo ja, dan een telefoontje naar de knhs, want Dennis het automatisch verlengd door hun en dus niet jouw fout