Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Beide rond de 54% wat zeker in de 1ste proef heel terecht was. In de 2de proef een jury verschil, 152 en 170... hoe ze dat toch weer voor elkaar krijgen altijd. Maar ergens er tussen in ben ik het wel mee eens haha
. Met Benno kan het altijd alle kanten op. Op het dk ging het net goed, en nu net niet
.
.
Na ruim een uur van alles te proberen hebben we het opgegeven. Pony's hebben vandaag knap mogen zijn op stal.

lobkew schreef:Gefeliciteerd Carola, dan mag je zeker niet klagen!
Sjolvir, wat een mooi plaatje zo. Heb er ook nog overgedacht om de hei op te gaan maar ponylief was moe. We zijn ff lekker in de waterbak gegaan. Dus als iemand een meisje zonder schoenen en met een shet heeft gezien.... dat was ik
Ipsilonka schreef:L enkelspan paard weet ik alleen dat Marieke reserve kampioen is. Zij was van de eerste 20 de enige die barrage had gereden. En daarna in ieder geval nog 1 iemand die ook barrage had gereden.

. Echt heel erg. En rationeel wist ik heus wel dat het al hartstikke gaaf was dat ik er überhaupt mocht rijden en dat er niets engs kon gebeuren. Maar toch
. Mijn doel was een winstpuntje in de dressuur te halen en de vaardigheid een beetje voor spek en bonen én vooral de ervaring mee te rijden. Want wat een spektakel zeg dat KNHS-terrein! De vaardigheid stond ook superlastig en was totaal niet ons type vond ik bij het verkennen. Mijn merrie staat nu een jaartje voor de wagen en ik men nog geen jaar, dus hey... wat kun je dan verwachten?
. Tegen de tijd dat we Tentsi gingen inspannen was ze wel íets gekalmeerd, maar ik vond het veiliger om haar aan het halster door H te laten meenemen, terwijl ik op de bok zat. Wellicht wat overbezorgd, maar liever safe than sorry.
. Na de 10e schrikreactie was Tentsi er zelf ook flauw van, dat kostte teveel energie vond ze en daarna hoefde ik alleen nog op te passen bij Friezen (Tentsi is een racistisch paard
).
Heel trots en tevreden. Beloond met 180 en 183 punten.
. De waarheid lag wat meer in het midden, maar toch, ik vind dit een absurd groot verschil.
Assie schreef:O en de aanpak voor de vaardigheid: wanneer er 20 poortjes staan en ik rijd er 4 overhoop, dan heb ik 16 zéér goede poortjes gereden
. oliebol, hoe ging ie ook alweer? 1, 7, 8, 16.. nee, 15. eh...
Op goed geluk dan maar rijden.

.