Vandaag paard en manlief maar eens aan het werk gezet. Gezien mijn rugproblemen van de afgelopen weken zelf maar niet gereden, ik vond de opstap te hoog. Morgen maar rondje bos doen denk ik, gewoon te voet en paard aan de hand mee.
Eind van de week toch maar scheren denk ik, het nat droop er van af vanmiddag. Twijfel alleen nog over hoe ik hem wil laten scheren, vorig jaar enkel de hals en boeg, misschien dit jaar toch wat meer.
@VHU: goed gedaan gisteren. Ollie is een kanjer. Is de einduitslag van het verenigingskampioenschap al bekend? Volgens mij staan jullie best hoog.
En ik wacht met smart op een verslag van de shetlanderrit. Aan de leuke foto's op FB te zien, was het een geslaagde rit.
Ik wacht ook met smart op de foto, s. Ik heb de kar niet gemeten maar kritisch gekeken en nee die is echt geen 1.60
L_Rivaldo
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-14 18:49
k lees later bij pfff zo moe van stappen en al vroeg op na zo een leuke menrit vandaag super geslaagd.
De wedstrijd in boxtel op 23 nov. blijkt toch een officiele wedstrijd te zijn met impuls, klasse 1,2 en 3! Het wacht nog op goedkeuring van de knhs. Mocht dit doorgaan overweeg ik om toch te starten het is hier op menafstand, dat willen we graag promoten!
Rijden wordt het niet meer. Voorlopig heb ik even geen trekauto dus ben immobiel. Misschien kan ik wrl vrijwilligen, vind ik ook altijd leuk. Waar kan ik meer vinden over deze wedstrijd?
VanHuisUit
Geplaatst: 26-10-14 19:50
Zou nieuw zijn in november een mendurance maar wie weet met niet te koud en fijn winterweer kan het een hele leuke rit worden natuurlijk. In ieder geval niet het probleem van koelen, eerder van warm houden dus (voor menner en paarden) Maar een klasse 2 zelfs hoor, een uur of 4 op de bok met van dat koude weer ?
Ojee Napie immobiel... da's niet fijn....
De shetlandermenrit lijkt me zo leuk om te zien! Het was dus leuk Rivaldo en je zult idd wel gesloopt zijn!
Voor het verenigingskampioenschap staan we ergens in de top 10 - 20 (van de denk iets van 150 combi's)? Dat gaat ook op kilometers en wij hebben steeds korte klasse I gedaan, dus dan moet je haast wel alle wedstrijden meedoen en klasseren wil je bovenin terecht komen. Maar heb nog nooit zo hoog gestaan dat is wel erg grappig Mochten we volgend jaar klasse II starten worden het ook korte klasse II (40-45 km) want dan kan ik die rust pakken na plm 2 uur rijden. Anders vrees ik dat ik dat niet trek Maar goed endurance is een lastige sport, een blessure is zo opgelopen dus ik ben gewoon heel blij met hoe het dit jaar is gegaan. En volgend jaar zien we wel weer. Misschien wel wat afwisselen met mendurance, wie weet. Voor de wagen is wel supergoed voor de conditie en voor de bespiering.
Het concept vraagprogramma staat op de site van de KNHS, staan ook de contactgegevens bij van de Udense menvereniging.
@Vhu: je mag terecht trots zijn hoor. Je hebt het heel goed gedaan, Ollie de kans gegeven te groeien en te leren en dat vind ik zeker zo belangrijk.
L_Rivaldo
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-14 20:01
klopt ze doen het samen met de udense club. Ik wil hem denk ik wel rijden maar moet ook zeggen dat ik nu alle weekenden zo druk ben geweest dat ik ook graag is iets op een lager pitje doe maar zal wel zo zijn dat we toch starten.
Laatst bijgewerkt door Napie op 26-10-14 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt
VanHuisUit
Geplaatst: 26-10-14 20:05
Thanks
Wat toch weer ontzettend leuk Rivaldo al die aanspanningen door het bos. Wat een promotie van de kleine pony's. Moet het shetland en mini paarden stamboek toch ook wel heel blij mee zijn met dit soort activiteiten (en HCA )
Heb het nog eens gecheckt, het waren dit jaar 245 deelnemers in de klasse I voor het verenigingskampioenschap
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-10-14 20:44, in het totaal 2 keer bewerkt
jammer je had prima mee gekunt, maar ben altijd in voor een ritje erbuiten hoor.
liberty
Geplaatst: 26-10-14 21:22
ik weet nog niet of ik 23 november ga rijden, persoonlijk vind ik het te laat in het seizoen. Ben altijd een enorme koukleum, heb snel last van winterbenen
timokyana
Ik rij niet mee eind november, te laat in het seizoen en we zijn er niet. Ik vind de laatste wedstrijd eind oktober een prima moment om even te stoppen en weer wat andere leuke ritten te maken. Begin maart start het alweer en Teteringen komt er dan al snel achteraan.