Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liango schreef:Wij hebben er nu twee gehad: Bronneger en Delfzijl, enkelspan pony klasse 3, bovenin klassement geeindigd met 117.10 en 114.80. Nog twee wedstrijden te gaan: Harich en Leek.
Ik heb begrepen dat Bronneger als zwaar is aangemerkt en Delfzijl weet ik niet.
Uiteraard hopen wij ook dat we naar het NK kunnen, want het is voor ons bijna een thuiswedstrijd. Ik heb geen idee hoeveel enkelspan pony klasse 3 er meestal meedoen, dus ik kan totaal niet inschatten wat onze kansen zijn om mee te mogen doen. We wachten het maar af.
Bedankt voor je uitleg!
shelltje schreef:Ik heb een donkere vos voor de wagen en mijn wagen is bruin met blauw, idd met deze pony rijd ik klasse 2 met mijn andere pony jaren klasse 3 gereden, anders eens in mijn profiel spieken staan wel foto's. Vorig jaar had ik de marathon in zuidwolde nog gewonnen! miss het hard gaan dit jaar wel heel erg maar moet erg zuinig zijn op deze pony
sasjaaa schreef:Ik had net gegeten dus sloeg even over haha.
Reed je zelf mee? Ik heb je mooie haf nog wel bij de kronkel in de wei zien lopen.
sasjaaa schreef:Haha ja? Waarom ging het niet lekker?
MelanieB schreef:Valt wel mee toch? Blaricum altijd een mooie wedstrijd, 1 berghindernis maar niet zwaar want die is niet lang, verder gewoon leuke, niet te moeilijke hindernissen.
Wegparcours is simpel, traject tussen de hindernissen leuk en mooi.
Baal ervan dat ik dit jaar niet mee kan doen, altijd lekker dicht bij, wel vaak beetje zelfde hindernissen maar vind mooie wedstrijd.
Voor de mensen die dit weekend wedstrijden hebben; veel plezier en succes!
Flurk schreef:MelanieB schreef:Valt wel mee toch? Blaricum altijd een mooie wedstrijd, 1 berghindernis maar niet zwaar want die is niet lang, verder gewoon leuke, niet te moeilijke hindernissen.
Wegparcours is simpel, traject tussen de hindernissen leuk en mooi.
Mijn eerste indruk is dat het niet mee valt.