Had niet anders verwacht!Maaarre Baackmann een gevaarlijke in de marathon?Ben trouwens heeeeeel benieuwd naar de uitslagen van vanmiddag.
Baackmann kan inderdaad hard maar alle wedstrijd waar Ewoud tegen hem gereden heeft is Ewoud de winnaar in de marathon.http://www.turnierdienst-brinkmann.de/f ... en2013.pdf
Bucker voorlopig tweede. De Hongaar was ook goed, ben benieuwd waar hij staat.edit: 3e plaats in het tussenklassement. Ik verwachtte zoiets.
Heel fijne proef van Bram . Ligt het nou aan mij of is in de meeste spannen de l.a. pony het ondergeschoven kindje? Bij de meest combi's vind ik dat de zwakste schakel.
Kan maar zo.. Vaak links de zwakste schakel zetten, omdat ie direct onder je zweep loopt. Maar kan ook andere reden zijn hoor, durf ik niks te zeggen Zo heb ik dat in ieder geval geleerd.
Weer wat geleerd. Toevallig is het bij mij ook zo... dan wel in dubbelspan, maar gewoon zo neer gezet zonder na te denken.Maar topprestatie van de Nederlandse 4 spannen, want zoveel komen er niet meer
Eindelijk beeld, er zullen wel problemen geweest zijn met de verbinding. Blij dat de NL dames niet als eersten hoefden