Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anke schreef:Misschien dat ze het meer willen stimuleren.
Zo valt op de Hippiade iig de terugloop niet op..
. Maar naast het streven om het eerste wp binnen te halen, is een hippiade-ticket wel een leuk subdoel om naar toe te werken.
.
.
We hebben trouwens ook die top 10 regel ingesteld, omdat ik eigenlijk de 14e in Kootwijk op de Welsh Sport en Familiedag wil starten om daar te proberen "menpony van de dag" te worden (hoogste score D+V). Maar dat loopt misschien in de soep omdat de Hippiade opeens een week vervroegd werd naar de 14e. We hebben nu als deal dat hij naar Ermelo mag als hij in ons district bij de eerste drie zit en goede punten rijdt. Aan de ene kant hoop ik dat hij een goede dag heeft, maar aan de andere kant wil ik stiekem heel graag naar Kootwijk
Mijn pony weet zo goed dat hij op E-B achterwaarts moet dat hij het halthouden vergeet. Dus ik moet altijd snel de rem erbij doen en laat mijn voorlezer (die staat langs de kant) het onderdeel al niet eens meer voorlezen, zodat mijn pony niet op dat commando achterwaarts gaat
Netjes stilstaan op D-X-G bij het afgroeten is trouwens weer geen probleem...
.
.
Gem schreef:Stalgenootje en ik maken ons niet druk om de hippiade; de districtswedstrijd zal tevens haar debuut in de L zijn. Maar naast het streven om het eerste wp binnen te halen, is een hippiade-ticket wel een leuk subdoel om naar toe te werken.
Eerst maar eens kijken of we de versnellingspook van de Anda in de R - stand krijgen.

Maisie schreef:District west actieve combinaties in de ZZ vaardigheid pony. 4.
Daarvan heb ik er 2 dus zou ik toch een kansje moeten maken![]()
Ik weet nog niet of ik mee doe het is voor ons echt een eind rijden maar eens even kijken.

, was echt erg.
Maar hij liep heel braaf zijn rondje.