Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Wat een geluk hadden we met het weer, zalig. @Ollie uitrijgebied van Aks en Crazymel is ook echt aanrader hoor, prachtige paden, mooie afwisseling van wat meer open land plus mooi bos echt super.
en bij Blondie begint het kwartje te vallen van hoofdstelletje - we gaan iets leuks doen & aandacht, dus ze deed nog wel 2 of 3x een wat afgezwakte poging 't gevalletje uit te trekken maar ze liep ook keurig rondjes om me heen (niet dat ik haar uitgebreid longeer dat doe ik niet met zo'n jong ding maar het is wel een goede oefening voor haar om te weten dat ze gewoon moet luisteren en ik de baas ben). We hebben van daag 2x linksom paar rondjes stap/draf gedaan en 2x rechtsom, denk 10 minuten bij elkaar

Vriendlief kwam gezellig buurten met Mick aan de hand, die heeft beetje in het tuintje staan kijken haha, gelijk tuintje vol... Ben gezellig mee terug gelopen en hij vond 't helemaal leuk, had er flink de pas in
! Geniet ervan!

Kreeg 'm gewoon niet meer terug

en 't was gewoon heel gezellig zo met z'n allen op stap, Wish heerlijk met 't koppie zowat bij ons op de tweewieler
ja he, ken ook niemand van mijn leeftijd die aan mennen doet, wordtt geloof ik meer door wat 'oudere' gedaan 

Wel slechte kwaliteit foto's, was met mobieltje, de echte camera was helaas leeg
voor Snuitje en ben benieuwd hoe de andere twee het doen
voor Gwinnie
voor druk schoolleventje
. Gaat al best wel goed maar ze heeft het concentratievermogen van een aardbei
en ziet en hoort alles. Dwarrelende blaadjes, takje op de grond, vrolijke geluiden. Maar ze snapt het heel goed hoor. Hand in mijn jaszak is dat ze rechts naast moet heb ik hand eruit en open dan mag ze vrij om me heen lopen. En als ik dus hand in jaszak (of broek) heb en ik sta stil moet ze naast me zitten.
echt herdertje.