Hebben jullie nog een site waar heel overzichtelijk staat waar je allemaal rekening mee moet houden als je marathon wedstrijden wil gaan rijden, was al begonnen bij de knhs maar wat een lappen tekst zeg.
Aangezien in op het moment erg moeite heb met (begrijpend) lezen heb ik het niet lang volgehouden.
Bonnie, dat hoort hier niet thuis, gaat hier echt om indoor marathons.
Vandaag in Zwartewaal. De menner dacht alleen van hindernis 9 zo poort 12 in te schieten, dus hard ho geroepen en een extra rondje. Tweede manche ging wel goed en dus een stuk sneller, scheelde 17 seconden.. Verder wel tevreden, pony pakte goed aan wat een tweede plaats gaf van de 20.
Melanie thnx, die had ik ook gevonden hed nogal moeite met lappen tekst. Zit net te bedenken om het uit te printen en dan elke dag een stukje en belangrijke dingen markeren.
Zo had ik het ook gedaan. Heb alles uitgeprint, in een map gedaan, en er eens lekker voor gaan zitten en dingen markeren Want ja wist er echt helemaal niks van. Dus zo gedaan en dmv vragen stellen en gewoon lekker de wedstrijden rijden leer je het wel. Zat mensen die het je graag willen uitleggen
Voelde me al heel blond met mn idee maar gelukkig valt dat mee dus hahaha. Ik weet er dus ook helemaal niks van.
Ik ga hier nu ook wedstrijden in de buurt af en ben langzaamaan aan het kijken voor menlessen. Maar het belangrijkste is nu eerst de pony op conditie krijgen in die tijd kan ik mooi een hoop info verzamelen en een goede instructeur zoeken.
L_Rivaldo
Geplaatst: 27-11-12 22:30
Zijn er mensen die 15 dec starten in Etten-leur? Wij gaan naar een aardige tijd eruit geweest te zijn (jaar) weer voor het eerst starten.
Arvanti_haf
Geplaatst: 16-12-12 02:02
Ik heb me opgegeven voor 23 feb de Voskamp hall. Nogmeer mensen die er aan meedoen? Ik kwam Melanie al tegen gesellie!
MelanieB
Geplaatst: 16-12-12 15:45
Gezellig Ik doe met enkelspan pony en tweespan pony mee.
Hartstikke gezellig deze tak van sport Ik doe het ook pas sinds dit jaar echt. Dus mocht je me herkennen *ik ben niet zo goed in herkennen nml *, spreek me gerust aan.
Zit trouwens bijna vol, voskamp. 89. En plek voor 90.