Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Een keer liep hij echt kreupel, toen stapte hij blijkbaar op een hard stuk in de bodem, dus toen gaan stappen. Maar in stap niets te zien, dus nog drafje geprobeerd toen liep hij weer goed.
). Word dus om 11.00 uur gebeld dat ze met zoonlief bij de huisartsenpost zitten, dikke glup in zijn kin, gevallen en moest geplakt en gehecht worden. Dus maar weer naar huis gereden. Zoon zag er helemaal witjes van.... week niet sporten, dus dat wordt niet meer naar de plas, helaas.... vond het wel sneu hoor.
.

Kan altijd nog donderdagochtend zwemmen, alleen dan kan vriendin niet mee. 

.
.
), IngridM gekraakt maar waarschijnlijk wel 'losgewerkt'
, Tallechie op de bank... ook wel eens lekker gewoon wat hangen.... Tine waarschijnlijk druk op zoek naar poets-tips... helaas heb ik die ook niet voor je
heb nog nooit dergelijke extreme omstandigheden meegemaakt in combi met op wedstrijd / keuring gaan!
Bente is vandaag weer gelongeerd / uitgelaten aan het lijntje op de menplaat. Ze was rustig... denk dat ze er ondertussen wel klaar mee is met dat weer / de harde ondergrond en de kou
maar goed nog even volhouden, ben zo benieuwd of de Elfstedentocht er gaat komen!
Richt me dan liever met wedstrijden op het paard. Want dat zou dan amper meer kunnen ..... Kan mijn centjes maar een keer uitgeven
wordt het weer anders hahaha.
dat jullie met mij mee denken of ik dit volhoud!
, en ik denk dat je niet de enige bent, die met een niet gewassen paard komt. Wat ook nog kan helpen is droogshampoo, en van dat spul (ik weet even niet hoe het heet) wat je op wit spuit en dan wit opdroogt, ik heb het uit de honden wereld.
geven!
Lekker aan het boekhouden, moet er morgen ook aan geloven.
Vandaag gaat het weer goed, gek beest. Maar dan ben ik toch wel heel blij dat ik stronteigenwijs ben en het blijf proberen. Heel veel mensen hadden in april hem al uit de groep gehaald. Tuurlijjk moet het veilig blijven voor de anderen, maar dat is het ook. Ik ben natuurlijk niet gek. Het zijn gewoon dikke vrienden, alleen vervelen ze zich nu gewoon snel.kiss schreef:@gem: wat begrijp je niet van de dubbele lounge? Normaal moet je ook een voltigeercirkel uit zetten, dan kan je paard er ook niet vandoor. En met al die lijnen moet je gewoon oefenen om het goed te doen!
Wat betreft het trekken van de kar, het ene paard doet dit makkelijker dan de ander. Pink is echt een harde werker, geeft niet wat je er achter hangt. Santana is liever lui dan moe!
Fijn zo’n zindelijk paard, kan je die van mij ook zindelijk maken!![]()
Ik weet wel dat ik niet overal op hoeft te reageren, maar vind het nu nog leuk!
.....
.....
is niet eerlijk, jullie hebben al wat neergezet voor ik klaar bent!
, dat bedoel ik
!!
. Longeercirkel uitzetten doe ik eigenlijk nooit, want "ervandoorgaan" staat niet in Ster d'r vocabulaire
. Ik vind het een hoop rommel in mijn handen, zweep er ook nog bij. Krijg er overigens megakramp in mijn rechterarm / pols en handen van door die zweep
. Ben daar gewoon nog niet handig in. Gelukkig hebben we de LH DVD nog
.
?! Op zulke dagen wil je ze bijna niet teruggeven
Maar ik wil vrijdag toch wel heel graag gaan mennen.

Frensie schreef:@ Gem lekker dagje gehad met de oppaskinderen! Gwin breekt ook niet uit met longeren. De vorige keer schoot mijn lijn los (niet goed vastgeklikt, enkele longe) en toen bleef ze nog heel veel rondjes om me heen galopperen, tot ze er ein-de-lijk achter kwam dat ze los was, toen ging ze naar het hek.
. Wij kunnen longeren in de bak, maar ook in de bos-ring: een longeerring precies tussen de paddocks in het bos, met dus 4 ingangen / uitgangen. Ik was Ster een keer aan het longeren met pessoatuig en een nieuwe longeerlijn. Twee keer een ophoudinkje gemaakt en de musketonhaak brak spontaan af
. Lijn gleed zachtjes op de grond
. Ster had niets in de gaten en draafde gewoon braaf door. Een keer "prrrrrr" en ze ging over in stap; daarna draaide ik mijn lichaam van haar af (NH grondwerk) en ze kwam netjes naar me toe lopen
!
, tjee, zo'n pensionklant wil ik ook wel
.
. Hier wordt ontzettend veel georganiseerd voor de leden, echt heel erg leuk.
.
.