Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelli schreef:Elmars_Floor schreef:Voor wie nog een goedkoper nylon tuigje zoekt €35 geen geld.. (geen idee welke maat) maar kwam deze advertentie tegen.
[EA-TK-AP] Wintec 500, pufferpad en meer ponyspullen
Zit geen schoftje bijkwaliteit is ook niet denderend.
Sabbientje schreef:Zag een gave Noorse Slee op Marktplaats staan.
Denk alleen dat mijn dikbil er niet voor past *LOL* (heb een lamoen van minimaal 1 meter breed nodig ter hoogte van buik en kont)
maar misschien iets voor iemand met een smaller paard.
http://dieren.marktplaats.nl/rijtuigen- ... slede.html
Elmars_Floor schreef:Ja je hebt gelijkje kan het beter maar melden voordat ze misschien wel fanatiek erin worden.
Maar omdat mensen in dit topic een tuig 2e hands van minimaal €75 al duur vinden... moeten ze van dit niet veel verwachten natuurlijk
De haf waar wij mee snowboarden is verhuist naar een andere stal. Moet nu een ander slachtoffer vinden op onze stal...
Heb wel een leren tuig maar geen paard ervoor en ik zie me niet gaan achter me arabier
Fiero6 schreef:Denk er wel aan dat je geen rem hebt en de slee makkelijk kan doorschuiven als het paard plotseling stopt of langzamer gaat.
Just_Natural schreef:manishdra schreef:
70 euro bij de krämer in duitsland
http://www.kraemer-pferdesport.de/websa ... opid=01-aa
is het geld niet om zelf aan te klooien...
Iemand ervaring met dit tuig ??
Zit er namelijk over te denken om het te bestellen
Just_Natural schreef:manishdra schreef:
70 euro bij de krämer in duitsland
http://www.kraemer-pferdesport.de/websa ... opid=01-aa
is het geld niet om zelf aan te klooien...
Iemand ervaring met dit tuig ??
Zit er namelijk over te denken om het te bestellen
Ankje11 schreef:Ik lees ook even mee. Ik had ook al het geniale idee opgevat dat het me heeeeeeel erg leuk lijkt om als er al sneeuw komt te gaan sleeén met m`n verzorgfries.
Ik heb nog wel een paar vragen:
Wie weet hoeveel sneeuw er minimaal moet liggen om in een grasland te kunnen gaan sleeén?
En hoeveel moet er minimaal liggen wil je over de weg kunnen gaan?
Hoelang moet een zweng voor een fries zijn?
Ankje11 schreef:Iemand die mij op onderstaande vragen antwoord kan geven?Ankje11 schreef:Ik lees ook even mee. Ik had ook al het geniale idee opgevat dat het me heeeeeeel erg leuk lijkt om als er al sneeuw komt te gaan sleeén met m`n verzorgfries.
Ik heb nog wel een paar vragen:
Wie weet hoeveel sneeuw er minimaal moet liggen om in een grasland te kunnen gaan sleeén?
dravergekkie schreef:lottex schreef:Wil dit jaar voor de eerste keer sleeën, pony en ik zijn er helemaal klaar voor...
alleen: geen sneeuwZou het nog sneeuwen deze winter?
Herkenbaar![]()
In november al een slee gekocht omdat het zo'n horror winter zou worden met veel sneeuw , ligt er tot nu toe nog niks
Ankje11 schreef:Ik heb nog wel een paar vragen: