Yorel welkom, een haffie

Rhine fijne wedstrijd gehad, en hopenlijk niet te veel pijn aan je val overgehouden.
VHU zo in de opsomming klinkt het echt veel, dan snap je inderdaad ineens waar je wiebelig van bent.
Tallechie veel plezier en succes met Alwyn, ik hoop dat jij heel veel jaren lol van hem kunt gaan hebben en dat wij nog veel over hem gaan horen.
Dennis je hebt echt veel gedaan ik weet niet of ik daar inderdaad lol aan zou beleven.
Happytime, bezorgd dmv easy omwonende een minderwaardigheidscomplex, dat doen de shetten al dus laat staan een kwpn-er.
Poeltje heeft een relaxte dag op stal gehad lekker toch.
Ik heb gisteren met alle pony's gewandeld. De bult in Wieneke's been lijkt zachter te worden als ze gelopen heeft. Chicko's sprong loopt juist vol als hij loopt dus die heeft even rust. Candy liep ineens ook mank, maar ze hebben zich onderling ook goed tussen gehad waarom ineens? ik weet het niet maar het valt me op dat de hele kudde extreem maf is. Ik wijt dit aan mijn onrust en ik heb tegen ze gezegd als ze elkaar kreupel blijven trappen zoeken ze zich maar een ander huis, als ze zich gedragen mogen ze blijven en gaat het idee van een groot paard in de koelkast, nou daarna geen vuiltje meer aan de lucht is dat nu toeval?
Billy loop aan de longeer lijn aan een halster vanzelf opgericht en aan de teugel dat is zo mooi om te zien is echt een trotse pony als hij werken mag