I just came to say
HELLOOOOOOO!! 
ofwel, goeienavond! heb even bijgelezen, adem in:.......
tine10 schreef:Ik heb nu dankzij spook toch een buitenrit gemaakt.

Moet je eerlijk bekennen dat ik dat eerste stuk wel eng vond, langs het water. Maar dat ligt geheel aan mij. Ik kan hier alleen maar langs zulk water en vaak is het dan ook nog aan 2 kanten van de weg, zonder bomen ofzo. Ben zooooooo bang er in te belanden. Ik ga nu dus alleen nog maar naar bos of hei, durf het gewoon niet meer. Met de kar dan he, ohz durf ik het wel. Vind ik het niet fijn, maar ben niet bang. Maar moet ik wel man of iemand anders mee zien te krijgen, en dat is dus wat lastig.
goedzo! 
't stikt hier de moord van de geweldige fotos allemaal!!
en filmpjes. Geweldig!! 
IvysToeter schreef:wat is henkie een knapperd

Ik heb ook een lekkere rit gemaakt met wobbe.
het was heerlijk weer! niet koud, droog, en een zonnetje

zijn ruim een uur weggeweest, meneer had er zin in want hij liep lekker door.
Op de terug weg moesten we de dijk weer op en dat pad loopt natuurlijk een beetje schuin.
hij had er zo'n zin/vaart in dat hij in draf de dijk op gelopen is en er helemaal happy van werd!
dat stuk moest hij wel flink trekken, maar hij gaf zelf aan dat hij door wilde draven dus ik dacht laat maar eens kijken hoe hij doortrekt.
en dat deed hij super! dat had hij pas 1x eerder gedaan.
hoeft voor mij ook niet iedere keer in draf de dijk op, maar af en toe kan geen kwaad voor de spiertjes.
*thumbs up* goedzo
ook lekker gereden dus 
happytime schreef:ha ha iedereen de hort op....ik ben net thuis,heerlijk ritje ,jawel....aangespannen gemaakt met sunrise,lekker over straat rondje hoofddorp gemaakt,kwam veel gehandicapten tegen,dus ff stoppen,pony aaien en weer verder,almet al een uur weg geweest,was goed voor sunrise,rechtuit lopen.
melanie: welke fims worden het?
rivaldo: succes met schaatsen,ik kwam in de kerstvakantie met blauwe scheenbenen terug,rot huurschaatsen,maar....niet onderuit gegaan

lekker gereden dus, heerlijk! 
VanHuisUit schreef:Citaat:
mollen vangen
nieuwe hobby Tine

lachstuip-alarm nu 
Lacuna schreef:nou, ik ga mn was afhalen, strijken, opvouwen, net-gewassen-was uit de machine, ophangen en dan de machine weer overvol proppen met de volgende was.... *zucht* dat houdt ook nooit op...
En verder hopelijk vanmiddag even uitwaaien op het strand, zijn vriend en ik allebei wel even flink aan toe.
groetjes, lacuna
jou al eens verteld dat je dikke knuffel verdient? 
naast m'n broertje op t strand gelopen trouwens? die was daar ook geloof ik met z'n meisje
IvysToeter schreef:Lacuna, doe maar rustig aan hoor
naaltje, spierpijn van je kwartiertje rijden? hihi je moet dus weer vaker gaan rijden.
hihi jij hebt het over dat maat pony wel om een grote shet past... wobbe is geen grote shet he?

thanks voor de link! ik ga zo effe kijken.
I know, moet meer rijden. Gaan we doen, TREC training! 
en over de longeersingel had ik gewoon wat lopen googlen en bokt-zoeken op shet longeersingel
verveelde me 
tine10 schreef:Goedemorgen.
Als we in dit tempo doorkletsen (gisteren 7 pagina's!!), is dit topic wel erg snel vol
Mijn zoontje was vannacht best ziek, maar hij lijkt nu gelukkig weer wat opgeknapt. Zo paardenspul even longeren, dan kunnen ze de wei weer in.
voor zoontje
Joram schreef:Super mooie openingspost Poeltje !!!
Vindt echt gaaf geworden.
(voor rest sorry weinig tijd om zoveel bij te lezen). Ben ondertussen wel al uitgenodigd om voor huur huisje te komen kijken in Drenthe waar ik als 1de op de lijst sta.
geweldig joram!!