Heb er zin in !Nu maar hopen dat het niet te druk is op de weg morgen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb er zin in !
).
. 
. Ken dat grapje langer dan vandaag. Heb als ik alleen ben altijd een longeerlijn mee (even aan het halster, om de stang heen, mijn hand op haar bil en dan staat ze binnen een halve minuut, maar word niet ongeduldig als je er gewoon voor sta met een kort touwtje).
.
.
Ach, volgende keer beter
Dus wij kunnen altijd bij elkaar achterop staan, ideaal.. Nog een uurtje en dan vertrekken we..
).
).
.
kan alleen links en rechts niet uitelkaar houden 
. Tot nu toe zijn we nog niet (ernstig) verdwaald, dus we zijn best een aardig team toch?
.Dennis schreef:Idd, ik weet het verschil niet, en jij ook niet. Tot nu toe zijn we nog niet (ernstig) verdwaald, dus we zijn best een aardig team toch?
.
Met mijn korte-pootjes-pony's heb ik niet echt perce iemand voor het gewicht nodig in het enkelspan of tandem. Vaardigheid rij ik ook altijd zonder en dan ga ik niets harder dan met een indoor.
heeft je wel wat balletjes gescheeld 
missen wel eens een poortje en draaien wel eens een extra rondje
moet kunnen toch? 
. Alles gewoon braaf, niet overdreven hard en we stonden stil op de brug
. Met wat aandringen ging ze er toch overheen. 1e parcours foutloos, 2e maakte ik een foutje in de 1e meervoudige hindenris dus 20 strafseconde. Beide parcoursen 1x in 1x er overheen en 1x met een extra volte. Viel me nog mee, dus ben dik tevreden. Ze heeft braaf haar best gedaan, ben trots op mijn puppypaard en er is nog zat ruimte voor verbetering
. Maar dat wist ik al, het was voor mij vooral een oefenrondje.
.
. Tis hier nog geen 20 minuutjes vandaan en moest voor half 11 rijden
.
. De rest zal ze vast zelf nog wel komen vertellen.
.
chan_fritsje schreef:Wij zijn ook net thuis.. Pff was lange rit terug, maar niet voor niets. Pieter is kampioen geworden!!! Dus spr blij! Ik reed in de finale de snelste tijd maar helaas 2 balletjes, dus dat werd n 4e plaats..
Jou pony is ook echt pittig zeg!
De eerste omloop hadden ze een tijd van 150s en geen ballen, tweede omloop ook weer foutloos maar wel sneller: 139s! En toen alle combinaties waren geweest stonden ze 1ste van de tweespan pony's, dus mochten ze finale rijden! We waren al erg blij verrast en al heel erg tevreden, we hadden echt niet verwacht! 
We zijn echt heeeel blij!