[AR] Indoors 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chan_fritsje

Re: Indoors 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:15

Nee denk het ook niet, dan zien we het morgen wel :) Heb er zin in !
Nu maar hopen dat het niet te druk is op de weg morgen..

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:25

Ik dacht ook morgen avond even te gaan verkennen. Maar bedacht me dat ik nog naar een klant moet dus dat ga ik niet redden. Kan er op z'n vroegst om half 8 zijn als alles mee zit.

Dat word zaterdag ochtend optijd d'r uit, in het donker voeren en zorgen dat ik Whitney om 8 uur op de trailer heb staan (wedden dat ze d'r zaterdag niet op wil :+).

Ik heb er zin in, maar zie er ook wel tegen op met mijn puppy-paard(je). Heb normaal altijd Roos mee, mijn rots in de branding. Maakt niet uit hoe druk ik me maak, die doet het wel voor me en waar ik de fout in ga lost ze het wel op. En weet dat dat bij Whitney heel anders is. Zeker met mijn gebrek aan ervaring in de hindernissen. We zullen het zien :).

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:27

Hm nee dan wordt het erg krap indd ;)
Arg enne tis een shetje, dus dat wordt desnoods duwen dan haha grapje.
Enne je krijgt die ervaring alleen door t veel te doen he, ben jij degene die nu laatste van de pony's moet starten of??

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:36

Dat duwen is leuk, maar heb wel vaker in het donker in m'n eentje gestaan met haar. Het gaat altijd goed, tot het een keer ff snel moet :+. Ken dat grapje langer dan vandaag. Heb als ik alleen ben altijd een longeerlijn mee (even aan het halster, om de stang heen, mijn hand op haar bil en dan staat ze binnen een halve minuut, maar word niet ongeduldig als je er gewoon voor sta met een kort touwtje).

Ik ben idd de laatste bij de enkelspan pony.
De helft van m'n tandem is gebleseerd, dus dan hou je een enkelspan over.
[AR-ITP] 1e indoor met het tandem!

Heb pas 1x enkelspan en 1x tandem indoor gestart. Voorheen met pony's dus die meer ervaring met gekke dingen hadden en zelf gewoon veel cooler zijn.

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:34

Oh ja, te hopen dat t zaterdag allemaal mee zit dan;)
Pff dat tandem lijkt me helemaal moeilijk zeg.. Heb aan eentje mn handen al vol (die is ook n stukje groter hehe)
Maar dan zie ik je zaterdag wel als t goed is !
(zijn niet te missen, alles in t felgroen :))

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 09:07

Mijn wekker gaat morgen ook heel erg vroeg. We rijden hier morgenochtend zes uur weg. Wordt zo een lang dagje. :))

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:56

Ik stuiter met een klein wit pluisje. Zal ook niet te missen zijn :).

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 10:03

Ik heb morgen een lama voor de wagen en we rijden met rode jasjes. Vast ook niet te missen :))

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:44

Zijn jullie een beetje lief voor Ciska/Dennis? Die moet voor de eerste keer indoor rijden zonder haar groom :(:) :+ moet ze maar niet op het laatst bedenken dat ze toch gaat rijden }>

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:10

Heb een wagen incl groom geleend :+.
Maar moet idd wel mijn vaste groom die mijn pony's kent missen morgen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:12

Dat is luxe, een wagen incl. :+ Ach, volgende keer beter :D

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:41

Hm zonder je vaste groom is altijd moeilijk..
Ik heb t geluk met een vriend die zelf ook ment :) Dus wij kunnen altijd bij elkaar achterop staan, ideaal.. Nog een uurtje en dan vertrekken we.. :)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 14:15

Ik heb tot nu toe indoor marathon altijd met Evelli gereden. Eigenlijk 2 debiele ingevingen (net als morgen starten :+).
Vorig jaar 1x met een pony waar ik zelf nooit mee reed (wel van mij, verzorgmeisje bracht haar uit in het L maar kon het niet worden met die pony. Roos drachtig en Whitney te jong en we wilde het ook wel proberen) en in Benningbroek met het tandem (ach, is ook wel leuk om te proberen ook al kan ik er niets van :+).
En morgen natuurlijk ook, zou niet rijden omdat ik geen wagen kon lenen. Tot ik van de week hoorde dat ik wel wat kon lenen ;).

Voor m'n dressuur, vaardigheid en trainingen heb ik ook nooit een vaste groom.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:29

Inschrijving Middenmeer is op de post, ben benieuwd.
Een goede groom is goud waard, die van mij staat eigenlijk meer achterop voor het gewicht dan dat hij zegt waar ik heen moet. Maargoed kwestie van zelf goed het parcours in mijn hoofd stampen.
Vorige week was ik op een indoor waar de groom de linker of rechter schouder van de menner aantikte welke kant ze op moest, lijkt me een heerlijk geheugen steuntje.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:37

Ik sta echt achterop om Ciska te sturen :+ kan alleen links en rechts niet uitelkaar houden :+
Ik moet mijn nieuwe tweespan nog uitproberen, eens zien hoe dat loopt, miss dat ik dan ook zelf nog wat start dit jaar.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:40

Idd, ik weet het verschil niet, en jij ook niet :+. Tot nu toe zijn we nog niet (ernstig) verdwaald, dus we zijn best een aardig team toch? :).
Met mijn korte-pootjes-pony's heb ik niet echt perce iemand voor het gewicht nodig in het enkelspan of tandem. Vaardigheid rij ik ook altijd zonder en dan ga ik niets harder dan met een indoor.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:42

Dennis schreef:
Idd, ik weet het verschil niet, en jij ook niet :+. Tot nu toe zijn we nog niet (ernstig) verdwaald, dus we zijn best een aardig team toch? :).
Met mijn korte-pootjes-pony's heb ik niet echt perce iemand voor het gewicht nodig in het enkelspan of tandem. Vaardigheid rij ik ook altijd zonder en dan ga ik niets harder dan met een indoor.

Nou, heb nog wel eens een stukje moeten bijsturen bij je hoor :P heeft je wel wat balletjes gescheeld :P
Maar we zijn een aardig team idd :+ missen wel eens een poortje en draaien wel eens een extra rondje :+ moet kunnen toch?

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 06:14

Een hele goede morgen deze vroege morgen. :O

Wij gaan over een uurtje die kant op! Tot straks iedereen. Veel plezier gewenst.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 11:54

Heel veel succes iedereen in Barsingerhorn!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 17:14

Ik heb het leuk gehad!

Whit deed exact wat ik verwacht had ;). Alles gewoon braaf, niet overdreven hard en we stonden stil op de brug :+. Met wat aandringen ging ze er toch overheen. 1e parcours foutloos, 2e maakte ik een foutje in de 1e meervoudige hindenris dus 20 strafseconde. Beide parcoursen 1x in 1x er overheen en 1x met een extra volte. Viel me nog mee, dus ben dik tevreden. Ze heeft braaf haar best gedaan, ben trots op mijn puppypaard en er is nog zat ruimte voor verbetering :). Maar dat wist ik al, het was voor mij vooral een oefenrondje.

Ik wil weer :D :D :D.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 17:22

Hee, wat super dennis. Kan me voorstellen dat jij nu op een wolk verblijft.
En wat ben je al snel weer thuis!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 17:26

Ben al ff thuis ;). Tis hier nog geen 20 minuutjes vandaan en moest voor half 11 rijden :).

Poeltje ging goed vanmorgen, die mag vanavond nog finale rijden :). De rest zal ze vast zelf nog wel komen vertellen.

Voor volgende maand kan ik wel 2spanwagens lenen, (nog) niets voor het enkelspan. Dus moet kijken wat ik volgende maand doe. Wedstrijd laten schieten, of toch een span gaan vormen ;).

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 22:35

Zo, wij zijn ook weer thuis. Was een lange, maar geslaagde dag!

Eerst met Kokkie gereden. Het liep heel erg in, dus moest gelijk starten. Kokkie was nog niet helemaal los en ik ook niet, haha. Hadden we twee ballen. Tweede parcour ging echt snel. Basisparcour snelste tijd, helaas een bal. Toen kreeg ik te horen dat ik in de finale stond, jeej.

Daarna gestart met Bartje. Die liep ook goed. Ook daar mochten we finale mee rijden.

Toen was het tijd voor tandem. Daar zijn we eerste mee geworden. Omdat er niet veel tandems meereden, werd daar geen finale voor gedaan.

Finale met Bart ging heel goed, totdat Pieter bijna de verkeerde poort in schoot. Kostte wat tijd, maar hij werd uiteindelijk derde.

Mijn finale ging goed. Een balletje en uiteindelijk derde geworden. *\o/*

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 00:14

Wij zijn ook net thuis.. Pff was lange rit terug, maar niet voor niets. Pieter is kampioen geworden!!! Dus spr blij! Ik reed in de finale de snelste tijd maar helaas 2 balletjes, dus dat werd n 4e plaats..

Maaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 00:16

Ik heb nog nooit iets geplaatst hier, maar volg het wel al een tijdje. Iedereen gefeliciteerd!

chan_fritsje schreef:
Wij zijn ook net thuis.. Pff was lange rit terug, maar niet voor niets. Pieter is kampioen geworden!!! Dus spr blij! Ik reed in de finale de snelste tijd maar helaas 2 balletjes, dus dat werd n 4e plaats..

Jullie stonden naast ons, gefeliciteerd! :D Jou pony is ook echt pittig zeg!

Mijn vader en broer hebben ook meegedaan met Barsingerhorn, tweespan pony's! :D De eerste omloop hadden ze een tijd van 150s en geen ballen, tweede omloop ook weer foutloos maar wel sneller: 139s! En toen alle combinaties waren geweest stonden ze 1ste van de tweespan pony's, dus mochten ze finale rijden! We waren al erg blij verrast en al heel erg tevreden, we hadden echt niet verwacht! :D

De finale ging goed, totdat de leidsels onder de zweepkoker vast kwamen te zitten. Daardoor kon hij niet helemaal lekker sturen en had hij 2 ballen en had hij wat vertraging.

Maar ze zijn alsnog 2de geworden, dat betekend dus reserve kampioen van mendistrict west! :D We zijn echt heeeel blij!

Afbeelding

Afbeelding