Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haarlem schreef:Die verplichte maatvoering is ruim vooraf door de KNHS aangekondigd, ik mis blijkbaar iets in deze,? of dees en genen lezen geen paard en sport om maar eens wat te noemen, komen niet op voorlichtingsavonden van de knhs. Kortom volgen geen actuele ontwikkelingen tot dat het .jte bij het paaltje komt. wake up zeg
haarlem schreef:Is wel degelijk besproken, dhr Coopolse heeft toen al aangegeven dat er wijzigingen aan kwamen! Op die bewuste avond is er b.v. ook bekend gemaakt dat de cap verplicht werd tijdens de vaardigheid en voor KL4 body protection etc. Je hoeft niet eens moeite te doen om op de hoogte te zijn beetje opletten helpt al!
en bedankt voor je lesje nederlands maar als je je daarover druk wilt maken dan heb je hier een dag taak
haarlem schreef:Die verplichte maatvoering is ruim vooraf door de KNHS aangekondigd, ik mis blijkbaar iets in deze,? of dees en genen lezen geen paard en sport om maar eens wat te noemen, komen niet op voorlichtingsavonden van de knhs. Kortom volgen geen actuele ontwikkelingen tot dat het .jte bij het paaltje komt. wake up zeg
VanHuisUit schreef:Wat je nu krijgt is meer combinaties met onverantwoord zware wagens achter kleinere pony's en dat is juist wat niet de bedoeling was.
strawberry01 schreef:De KNHS heeft zeker niets te doen...Pff zeg.
En de meeste beginnen toch ook klein? Ik bedoel jonge meisjes en jongens met een shetje en een tuig en les van Piet of Klaas willen ook een wedstrijdje gaan rijden en nu moet je wagen ook nog eens aan eisen gaan voldoen.
Nu gaat iedereen het balans uit de wagens brengen voor die stomme spoorbreedte.
Sharani schreef:Je hebt gelijk dat het de eigenaren treft en niet de pony's. En voor de vaardigheid kan ik het nog een klein beetje begrijpen i.v.m. het ombouwen maar voor de dressuur?
Citaat:voor dressur en vaardigheid ben je verplicht met de zelfde wagen te starten. Dus éénmaal dressuur gestart met wagen x dan ook de vaardigheid met die wagen.
Je mag wel een andere wagen inzetten voor de marathon
haarlem schreef:Point taken, ben sgwm vandaar
haarlem schreef:strawberry01 schreef:De KNHS heeft zeker niets te doen...Pff zeg.
En de meeste beginnen toch ook klein? Ik bedoel jonge meisjes en jongens met een shetje en een tuig en les van Piet of Klaas willen ook een wedstrijdje gaan rijden en nu moet je wagen ook nog eens aan eisen gaan voldoen.
Nu gaat iedereen het balans uit de wagens brengen voor die stomme spoorbreedte.
misschien is mijn reactie wel off toppic hetzij dan maar zo
MAAR;
De meeste jongens en meisje willen met 16 een brommer, dan moet je ook aan eisen voldoen. Op die leeftijd heb je ook niet al het geld of middelen ter beschikking. Om het dan toch mogelijk te maken passen de beleidsmakers ook even de de regels aan?
Knhs is de aangewezen autoriteit om ervoor te zorgen dat er regels zijn, worden nageleefd en waar nodig worden bijgesteld.
Dat het niet altijd 100% tot tevredenheid zal leiden is inherent en onvoormijdelijk! net als overheids maatregelen.... voor de 1 gunstig voor de ander minder of niet. Mijn oude omaatje zij,; er is nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden. en uhhij is groot en ikis klein das nie eerlijk oh nee.
Wees blij dat wij een goed georganiseerde sportbond hebben (er gaat ok best e.a. mis). ik kan je voorbeelden noemen van andere sporten waar iedereen over elkaar heen rolt, er ware gaos heerst.