Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janouk schreef:Ik schat zo in dat er binnen de organisatie altijd ruimte is voor extra vrijwilligers om te helpen zo'n evenement van de grond te krijgen. Want niet alleen voor de rijders is er veel voorbereiding.
Maar geloof me, het organiseren van zo'n evenement doe je niet in een paar dagen. Elk jaar spannen vele vrijwilligers zich in om er een succes van te maken. Ik denk dat het voor hen ook een grote domper is, dat de maanden voorbereiding nu niet door kunnen gaan door het ijs op het terrein en de wegen er naar toe.
Ik zit zelf niet in deze organisatie, maar ik maak vaak genoeg evenementen van dichtbij mee, om te weten hoeveel uren voorbereiding er gaan in het organiseren van zo'n evenement. En ik weet uit de reacties vaak ook hoe weinig besef er bij de deelnemers is over de hoeveelheid werk die er aan vooraf gaat.
Dus Mentopper, ik zou zeggen, meld je aan als vrijwilliger volgend jaar om te helpen bij het evenement.
Echwel schreef:Mentopper blijkbaar heb je nog nooit in je leven zelf iets georganiseerd, dat blijkt uit je hele houding
Denk dat de organisatie met hun handen in het haar zit, zeker omdat je toch al onkosten maakt waar je nu niets voor terug krijgt..
Dat ze veiligheid voorop zetten moeten we allemaal als rijder heel dankbaar voor zijn
Zelf vaak zat buitenwedstrijden meegemaakt die werden afgelast omdat de bodem te nat was enz..
Zeer zuur voor de organisaties..
Dat je geen vrijwilliger wil zijn zegt meer over jouw houding in het algemeen en ik vraag me dan ook af of je zelf wel zo een aanwinst voor de mensport bent...
Daarbij denk ik dat je hier de verkeerde nickname hebt gekozen, je had jezelf misschien beter menzeur kunnen noemen
Citaat:De weg naar en de terreinen rondom de manege zijn niet sneeuw en ijsvrij, het is dus niet verantwoord om de wedstrijd door te laten gaan.
Ook zijn er een aantal inschrijvers die door de winterse omstandigheden hun pony's of paarden niet hebben kunnen trainen en dus niet optimaal aan de start kunnen verschijnen.