Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Mag ik stiekem een beetje jaloers zijn?
Kwa hangen heb ik geen idee, ik ben een dressuur tutje. En ga ik de indoor marathon nog zo traag dat ik m'n groom net zo goed thuis kan laten
.
xElienx schreef:dat is niet afgeleide van de Leica, maar de Pony mix 062aen dat is exact mijn wagen
maar als ik het goed begrijp is het dus niet de wagen van de beurs, want deze was anders.
Citaat:Edit: en ik kan kiezen uit 2 spoorbreedtes:
118 cm. of 126 cm.
Wat is het handigste om te kiezen met het oog op het eventueel officieel starten in de toekomst? En wat zijn de voor- en nadelen?
bontegevaar schreef:Prachtige wagen!Citaat:Edit: en ik kan kiezen uit 2 spoorbreedtes:
118 cm. of 126 cm.
Wat is het handigste om te kiezen met het oog op het eventueel officieel starten in de toekomst? En wat zijn de voor- en nadelen?
Ik zou kiezen voor 1.26. Dit is een standaard maat voor marathonwagens. Die van mij is 1.28. Bij indoormarathons moet hij officieel ook 1.25 breed zijn.
Wat groomen betreft is deze wagen te klein voor achterbeugels. Bij enkelspan/dubbelspan hebben deze beugels volgens mij ook geen meerwaarde en zitten ze bij deze maat wagen in de weg. Hoe zit het met dressuur? Heb je een extra zitje? (of een groom met goede buikspieren![]()
)
Veel plezier met je nieuwe wagen!
Echwel schreef:Normaal zit het er standaart bij, maar als je vaardigheid gaat rijden is het wel fijn, doordat je zelf in het midden zit en je groom dan aan een zijkant kun je zelfs in een vaardigheid omgaan.
Heb het meerdere keren gezien, je kunt ev zelf een constructie maken met een fietszadel oid, ook dat heb ik voorbij zien komen..