xElienx schreef:[
leg mij dan eens uit hoe ze die andere wagens controleren?
Weegbriefjes.....
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Echwel schreef:megaspan schreef:ik weet wel degelijk hoe het is om de wedstrijden te organiseren.en ik weet ook wel dat het niet te doen is om meer vet keuringen neer te zetten en wagens te gaan wegen.
maar dan nog vind ik het erg overdreven om de shet menners er op deze manier uit te werken.
kan me voorstellen dat ze de kleine pony's uit de klasse 3 en 4 willen halen maar laat ze dan wel gewoon in de klasse 1 en 2 doorrijden.want als jij je pony's goed traint dan is dat goed te doen.(spreek uit eigen ervaring)
En dan ben je klasse 2 door is het dan gewoon einde oefening of ga je dan weer grenzen verleggen
manie schreef:Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die hun spullen goed voor elkaar hebben, zeer serieus trainen, niet met 2x 120 aan lichaamsgewicht op een karretje zitten, met respect voor de pony's rijden etc etc. Verschrikkelijk balen van dit besluit.
manie schreef:Een overgangsregeling (zeg bijv 2-3 jaar) of een beperking in de mogelijkheden tot promoveren naar de hogere klasses, zou wel zo chic zijn.

xElienx schreef:zullen we de military dan ook maar meteen afschaffen? dat is ook niet bepaald diervriendelijk. eigenlijk is de springsport dan ook wel sneu. en dan de baanrennen; dat kan ook echt niet. oja, dressuur is ook wel heftig; je paard kunstjes laten doen onder druk van een stang, een zweep en flinke sporen.............................................................
xElienx schreef:en dan heb je het over een shet die als veulen wordt gezien
xElienx schreef:joehoe, wordt eens wakker! kruip is uit je anti-minipony velletje!! (sja, je kunt het ook omdraaien)
die zijn meer van het turbo-werk Ik ben blij dat je zelf ook al te kennen geeft twijfels te hebben bij sommige combinaties. Maar waar leg je de grens? De knhsCitaat:Ik als mendurance rijder+organisator zeg dan maar: welkom bij mij!
hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik op mijn terrein enkelspannen shetlander in de kennismakingsklasse en mini tweespannen ook kritisch zou gaan bekijken of ik die wel zou willen laten starten
Citaat:joehoe, wordt eens wakker! kruip is uit je anti-minipony velletje!! (sja, je kunt het ook omdraaien)
Citaat:oja, dressuur is ook wel heftig; je paard kunstjes laten doen onder druk van een stang, een zweep en flinke sporen.............................................................