Wij zijn dit weekend ook in Uden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ben diegene met blond/oranje haar en een bril
Mooie hindernissen, lekker ruim, veel variatie. Jammer dat het had geregend en het een beetje modderig werd. Maar echt super wedstrijd

zelf meerdere keren meegedaan met mn aanspanning leuke wedstrijd mits het droog blijft
) en nniet te vergeten het beroemde herinerings tegeltje wat iedere deelnemer krijgt na de prijs uitreiking

haarlem schreef:Welke bokkers zijn a.s. weekend in Ugchelen te vinden? Ik hoop dat ik zondag even tijd heb om te gaan kijkenzelf meerdere keren meegedaan met mn aanspanning leuke wedstrijd mits het droog blijft
(geldt voor meerdere wedstrijden) en nniet te vergeten het beroemde herinerings tegeltje wat iedere deelnemer krijgt na de prijs uitreiking
haarlem schreef:Welke bokkers zijn a.s. weekend in Ugchelen te vinden? Ik hoop dat ik zondag even tijd heb om te gaan kijkenzelf meerdere keren meegedaan met mn aanspanning leuke wedstrijd mits het droog blijft
(geldt voor meerdere wedstrijden) en nniet te vergeten het beroemde herinerings tegeltje wat iedere deelnemer krijgt na de prijs uitreiking