Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
manie schreef:
Wel zo veilig
BlackDevils schreef:manie schreef:
Wel zo veilig
Volgens mij vallen door sex nog meer dooien...
avaluna schreef:@Blackdevils: jij speelt vals... Ik zie in jouw profiel toch echt wel een ervaren groom en zelfs nog een groom in opleiding...
Das waar ook. Echwel, Sjonniej en Manie; ik ga eigenlijk nooit zonder groom!
BlackDevils schreef:avaluna schreef:@Blackdevils: jij speelt vals... Ik zie in jouw profiel toch echt wel een ervaren groom en zelfs nog een groom in opleiding...
Das waar ook. Echwel, Sjonniej en Manie; ik ga eigenlijk nooit zonder groom!
Echwel schreef:Zo lang die nog uit vrije beweging bij mij op gaan zitten geeft dit toch wel hun vertrouwen in mijn menkunsten weer...DAt is gewoon verstandig, want ook de schade aan derden beperken is belanrijk, denk aan kinderen, huisdieren enz
Echwel schreef:[PP] 'MIJN paard schrikt nergens van.'
Hier ook de stelling mijn paard schrikt nergens van, totdat????
BlackDevils schreef:Je moet in je bed blijven liggen om de minste risico te lopen.
) Sjonniej schreef:(Vraagt zich af hoe Manie altijd aan die verschrikkelijk toepasselijke plaatjes komt. Maar mist toch wel de groom)

. Het gaat steeds beter, maar heel soms heeft ze het nog, dan vind ik het wel fijn als iemand snel naar voren toe kan lopen als ik bij een straat moet wachten, dan doet ze namelijk niks... Sjonniej schreef:BlackDevils schreef:Je moet in je bed blijven liggen om de minste risico te lopen.
In bed gaan de meeste mensen dood, dus lijkt me ook niet zo verstandig
(Vraagt zich af hoe Manie altijd aan die verschrikkelijk toepasselijke plaatjes komt. Maar mist toch wel de groom)
BlackDevils schreef:Veel dingen brengen risico met zich mee. Een groom helpt weinig om het gevaar voor derden te beperken want zo lang de boel niet tot stilstand is gekomen kan hij weinig uitrichten dan eventueel de kar in balans te te houden maar dit is veelal niet echt noodzakelijk omdat het paard veelal rechtuit vlucht.

) dat mijn kar recht was gebleven ipv
dat ging toch niet alleen maar rechtuit