,hoop dat de 'schade' bij jou meevalt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Akshay schreef:Ik ben 2 dagen niet op stal geweest, kijk er ook wat tegenop om morgen te gaan. Paardje van stalgenootje is ingeslapen/wordt ingeslapen. Voor het beestje beter, had pijn etc. Maar toch.. Brullen geblazen hier..
Nog maar 2 blonde schooineuzen ipv 3..
Als ik het goed begrepen heb wilden ze de paarden wel nog 'afscheid' laten nemen. Ben dus wel benieuwd hoe Dids eronder gaat zijn. Met 3 (en dan nu nog 2) zijn ze toch wel een hecht clubje..
Sterkte.

. Was persoonlijkheidje, dat paardje, maar het ging niet meer. Lijkt me ook vreemd voor Diddle en de 'oude dame'. Fijn dat ze afscheid kunnen nemen. Ik denk dat dat erg belangrijk is voor paarden. Tenminste de paar keer dat wij bijv hebben meegemaakt dat een merrie een dood veulentje kreeg (hebben we 2 x gehad vroeger bij onze shetlandertjes) en dat een paard overleed in de groep (3x meegemaakt bij mijn vorige paarden die in pension stonden) zag je ze er echt langslopen, erin bijten of ernaar kijken. Die beesten zijn niet gek
we gaan werken aan meer verzamelen in draf en van daaruit weer richting 'vertrekken' en vice versa
zoonlief vond dat zijn mams toch wel heel slim was.
juf is heilig voor 11-jarigen

)
en sindsdien wilt manlief zulke dingen niet meer doen
, die is nogal geschrokken; ik ben zo blont en vergeet zoiets altijd weer snel
. Nu zetten we de quads aan het werk op de boerderij
. Kriebelt wel als ik het zie, want zo met die auto's is toch een stuk minder gevaarlijk en zo'n trail is gewoon alleen maar leuk
.
.
.